FuckFace Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har vært alene med ungene i tre uker nå, er så trøtt i hodet mitt!! Har holdt fortet oppe til nå, nå orker jeg ikke mer. Gir faen i husarbeid, hva er vitsen? Det blir jo rotete etter en time likevel. Ikke har jeg energi til det heller. Føler meg dønn likegyldig, er helt tom i hodet. Tar meg selv i å sitte å stirre ut i luften de få minuttene med fri jeg har innimellom. Er trøtt, men får ikke sove. Ikke det at jeg kan legge meg nedpå heller, men om jeg kunne, tror jeg jeg bare hadde lagt der, helt tom i hodet med øynene i taket. Jeg kjenner jeg er sulten og må på do, men det er et ork å gjøre alt sånt. Dessuten var det tomt for dopapir nede, så da må jeg opp, og da kan du banne på at minsten gjør noe han ikke har lov til. Nå måtte jeg bare syte litt, det er første gang på 6 år at jeg faktisk syns synd på meg selv fordi gubben jobber offshore... buhu..
Gjest det spirer og gror Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 huff.. staaakar.. :-p lenge til gubben er hjemme igjen??
EierIkkeFantasi Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 stakkars har du noen som kan komme og hjelpe deg\passe dem så du får slappet av da..venner eller familie..helt sikkert noen som vil stille opp for deg med glede
Mor di! Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Huffda, jeg har bare et barn å passe på, og har vært alene i en uke, så vil ikke forestille meg hvordan du har det! Får håpe han kommer hjem snart da, slik at du får slapt av skikkelig!
FuckFace Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 Ååå, blir nesten helt rørt her jeg sitter... takker og bukker!! Nå har han heldigvis kommet hjem og vi sitter og koser oss med litt vin på terrassen. Deilig å slappe av igjen og å få han hjem igjen... Har forresten familie som kan hjelp litt når han er ute, men de jobber også, så det er ikke alltid det passer. Men jeg er heldig som har det sånn, all respekt til alenemødre!!!!!!!!
xxxJulianexxx Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Det er lov å klage innimellom og jeg skjønner deg godt:) Ha en fin kveld;)
FuckFace Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2008 Takk!! Og nå kom den Lost av han Erlend på norske talenter på radioen og den er sååå fin... begynner nesten å grine... men det er bare fordi jeg er så heldig å ha verdens beste kjæreste og fordi jeg får støtte fra dere, snille damer.. hehe... hører nesten hjemme på skravle, dette... hehe Tror nesten jeg er litt full, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå