*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Er det mulig og bare ese ut slik, hehe... sitter i sofaen og orker ikke gjøre noen ting.. 28 grader ute i skyggen... har sikkert 5 i ødemer nå :-P får ikke lukket hendene engang... jeg føler meg rett og slett sexy :-D
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Auch, det er ikke mye godt. Hadde ekstremt mye ødeem i forrige sv.skap, fikk sv.skapsforgiftning og følte jeg hadde 10 i ødem. Denne gangen har det heldigvis ikke blitt så ekstremt mye. Når jeg merker at det hoper seg opp så er det frem med masse vann og da roer det seg som regel. Sett deg med iskaldt vann i en bøtte, ha føttene oppi der. : )
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Hehe, nej kunne jo vært det gjerne foruten, men skal egentli ikke klage, det fins fler som har langt verre ting å stri med... håper bare det ikke går over til svangerskapsforgiftning.. Men en blir litt klar til å bli ferdig når en føler en går på to flytebrygger av noen bein og litt sånn;-) Men det var et godt tips me bøtte me kaldt vann... tenkte på det tidligere at kanskje det kunne hjelpe litt, så det skal jeg jammen prøve idag:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå