Gå til innhold

Har deres babyer hatt mareritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4 mnd hadde mareritt her en natt. Han hylte i nesten 30 min, men hadde øynene igjen og var helt slapp i kroppen. Først prøvde vi å roe han ned, og etterhvert prøvde vi å vekke han, men ingenting hjalp. Etter en stund åpnet han plutselig øynene og roet seg..

Har sett etter det i spebarnsboken vi fikk på sykehuset, men står ingenting om det der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske vanlig når de har møtt nye mennesker og sånne ting har jeg hørt.. Sønnen min var sånn han også.. nå er han 5 mnd og har kommet i ulvetiden som det kalles... Da er han oppe rundt halv ti tiden og griner som bare det.. Kan være det det er kanskje..

Skrevet

Ja, kanskje det. Han er 4 mnd, og vi flyttet for akkurat en uke siden, har tenkt at det kanskje er en reaksjon på det...?

Skrevet

Min datter på 4 mndr. har også mareritt. Hun har hatt det i flere måneder nå. Marerittene har den siste tiden kommet oftere og virker tilsynelatende mer skremmende (les: mer fryktinngytende gråt). Får helt vondt av å høre på henne. Hun våkner heller ikke når jeg tar henne opp og prater til/bysser henne. ITidvis får hun også rykninger i kroppen under disse marerittene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...