mamma&urokråka Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Gutten vår på 4 mnd hadde mareritt her en natt. Han hylte i nesten 30 min, men hadde øynene igjen og var helt slapp i kroppen. Først prøvde vi å roe han ned, og etterhvert prøvde vi å vekke han, men ingenting hjalp. Etter en stund åpnet han plutselig øynene og roet seg.. Har sett etter det i spebarnsboken vi fikk på sykehuset, men står ingenting om det der..
Slalotte Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Ganske vanlig når de har møtt nye mennesker og sånne ting har jeg hørt.. Sønnen min var sånn han også.. nå er han 5 mnd og har kommet i ulvetiden som det kalles... Da er han oppe rundt halv ti tiden og griner som bare det.. Kan være det det er kanskje..
mamma&urokråka Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Ja, kanskje det. Han er 4 mnd, og vi flyttet for akkurat en uke siden, har tenkt at det kanskje er en reaksjon på det...?
LISLE Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Min datter på 4 mndr. har også mareritt. Hun har hatt det i flere måneder nå. Marerittene har den siste tiden kommet oftere og virker tilsynelatende mer skremmende (les: mer fryktinngytende gråt). Får helt vondt av å høre på henne. Hun våkner heller ikke når jeg tar henne opp og prater til/bysser henne. ITidvis får hun også rykninger i kroppen under disse marerittene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå