Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Ved sms-kontakt, ved et kyss eller må han gå "hele veien" for å være kvalifisert som utro? Inresessant å se om man har nogenlunde like referansepunkter.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 HI her. Skrev feil, ehhe, mente ikke "må han" jeg mente "må MAN gå hele veien..." Dette gjelder selvsagt begge kjønn i like stor grad
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 kliner han med ei anna jente, da har han gått over streken JA!!! Men hadde ikke likt han ahdde sitet å flørtet vilt med ei anna jente hell..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 For min del går grensen ved nærkontakt, kyss etc. Men det er heller ikke greit å ha sms kontakt, sende flørtende sms til noen en er tiltrukket av. Og er en tiltrukket av noen andre enn den i forholdet bør en begynde å tenke seg litt om.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Nærkontakt er den klare, store grensen for meg. KKliner han med en annen, da vil jeg absolutt påstå at han har vært utro. Jeg kan ikke påstå det samme pgs sms-kontakt. Syns klining stiller likt med sex.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg synes det er veldig stygt mot din partner å drive å flørte over sms ++ Det er ikke direkte utroskap, men det er i mine øyne så nerme utroskap du kan komme, og det sårer veldig mye... Nettsex er å gå over grensen, spesielt viss det er live cam.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Ved følelsesmessig tiltrekning som fortsetter ved h*ns eget iniativ. For å si det slik, om h*n blir tiltrukket av et annet menneske og fortsetter og flørte eller holde kontakt med dette mennesket, syntes jeg det er utroskap. Har selv blitt svak for en på jobb, men velger da å holde meg unna, i respekt for min samboer. Ikke alltid like lett da vi begge vet at tiltrekningen går begge veier, men sånn er det nå engang. Min samboer vet altså dette også, og han stoler 110% på meg og jeg vil ikke ødelegge den tilliten ved å gjøre noe "dumt" som sikkert bare er en one time fling i vårt tilfelle. Og seff når h*n stapper tunga inn i kjeften på et annet menneske.....samme med sex!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Når den ene part gjør noe som han/hun ikke hadde turd å gjøre foran partneren sin,da er det utrsokap,for da har du gått over grensen. Vil min mann flørte med en annen dame,ja,så må han få lov til det,flørt er livets krydder,klining er ikke ok ,dette vet at og jeg stoler på at det blir overholdt. Hadde ikke godtatt slibrige sms,eller nettkontakt heller da.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Så lenge man kan gjøre det forann øynene til partneren uten at han ville blitt sur, er det ok. Ellers, hold deg unna.
lille_Harepus Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Det du ikke føler deg konfortabel med å gjøre forran kjæresten din er utroskap, det du ikke kan være åpen og ærlig om kjæresten din om er utroskap. Sånn føler jeg det.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Det er lett for dere å si at det man ikke kan gjøre foran kjæresten er utroskap. Det er ikke nødvendigvis slik at alt man skjuler er utroskap. Det er flere ting jeg ikke har lyst å gjøre foran mannen min, men det er ikke fordi jeg selv synes det jeg gjør er galt, eller fordi jeg har planer om å være utro. Nei, det er fordi (jeg syns) han overreagerer på småting. Hvis jeg chatter med en fyr på nettet, bare for moro skyld, vil han ikke like det. Så da sier jeg det ikke til ham, enkelt og greit. Hadde han vært litt mer avslappet, ville jeg chattet ivei mens han var i samme rom. Ikke kall alle skjlte aktiviteter for utroskap, det blir for svart/hvitt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 Hvis du bevist,som du sier at du gjør når du chatter,gjør noe som partnerene din missliker er du utro. Kanskje du ikke hadde reagert på om han hadde gjort det,men så lenge han reagerer,har du tråd over en grensen,ergo du er utro. Jeg hadde gått fra en mann,som ikke hadde godtatt mine grenser,for jeg vil ikke være sammen med en som er utro mot meg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 For meg er utroskap sex i alle former. SMS kontakt og kyss ser jeg ikke på som utroskap. Derimot mener jeg ikke at det er riktig med slik oppførsel når man er i et forhold, men for meg er utroskap = sex.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Det skal uendelig mye til før mine referansepunkter faller i nærheten av dine, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Sex (samleie) = utroskap i mine øyne. Selvsagt ikke ok å flørte og kysse likevel om man er i et forhold. Men for meg klassifiseres det ikke direkte som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #17 Skrevet 1. juni 2008 Det du gjør som du vet at du ikke hadde likt at din andre halvdel hadde gjort mot deg, kaller jeg utroskap. Og R-Millicent....kjeften da...eller skal jeg kalle deg Bærkorg? Eller Måkeskrik?
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 1. juni 2008 #18 Skrevet 1. juni 2008 Du kan kalle meg nøyaktig hva diagnosen din forteller deg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #19 Skrevet 1. juni 2008 Hah...eller hva du kaller deg her inne på dib/bim, men det begynner å bli noen nick nå, så jeg vet ikke jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå