Gå til innhold

for en mamma jeg er....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært ute i sola hele dagen og jeg glemte hele formidagsluren til jentungen, ho er bare 1 år.

 

Lurte nå på hvorfor ho er så grinete og kom på det, skulle jo vært lagt til å sove for over en times siden. jaja la ho nå da og sovna som en stein med en gang. så får det heller bli en kort lur slik at ho sovner normal til kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det å være mamma. Vi glemmer vel alle en gang i blandt, og tror helt ærlig at barna tåler det:)

Skrevet

Hvis det er det verste du har gjort som mamma, tror jeg du er en super en;-)

Skrevet

Det er vel ikke så farlig! Tenk heller på hvor fint jenta og du hadde det ute i sola :) . Jeg var to timer etter skjema i dag, og da hadde to-åringen slett ikke lyst til å sove. Så hun var i aktivitet hele ettermiddagen, og la seg utslitt og fornøyd en timer før vanlig leggetid.

(Første dag uten duppen). Regner med at i morgen vil hun sove på dagen igjen, eller kanskje ikke? Vi får se.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...