Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Vi har vært ute i sola hele dagen og jeg glemte hele formidagsluren til jentungen, ho er bare 1 år. Lurte nå på hvorfor ho er så grinete og kom på det, skulle jo vært lagt til å sove for over en times siden. jaja la ho nå da og sovna som en stein med en gang. så får det heller bli en kort lur slik at ho sovner normal til kvelden.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 sånn er det å være mamma. Vi glemmer vel alle en gang i blandt, og tror helt ærlig at barna tåler det:)
petite fleur Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hvis det er det verste du har gjort som mamma, tror jeg du er en super en;-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Det er vel ikke så farlig! Tenk heller på hvor fint jenta og du hadde det ute i sola . Jeg var to timer etter skjema i dag, og da hadde to-åringen slett ikke lyst til å sove. Så hun var i aktivitet hele ettermiddagen, og la seg utslitt og fornøyd en timer før vanlig leggetid. (Første dag uten duppen). Regner med at i morgen vil hun sove på dagen igjen, eller kanskje ikke? Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå