Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 litt usikker på terminberegning, men mener jeg skal være 12+1 i dag. så jeg har bestemt meg for å følge det jeg har regnet meg fram til, inntil ultralyden viser det motsatte.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Velkommen! Husker deg fra tråden Oss over 30 på BliGravid
Promp Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Hei så bra! Velkommen hit! Husker nicket ditt fra 1.termin:-) Lykke til videre!
Promp Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Herregud, mente så klart 1.trimester! Er sååå sløv, er det mulig???
Gjest Mammamoms Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Hei på deg! Flott å se deg på 2.trimester. Kjenner deg jo igjen fra desemberklubben. Hehe, må le av den der 1.termin. Jeg har klart flere ganger å si "Når jeg skal på termin" i stede for Ultralyd...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 takk takk. jeg har desverre ikke den store jubelen over å komme på 2.tri slik de fleste har. jeg var på UL på torsdag pga blødning. alt var helt fint da. og blødningen kom fra et sprukket blodkar i skjeden, så det var visst helt ufarlig. men jeg klarer ikke slappe helt av allikevel. men jeg har stoppet å blø nå i kveld da. og på tirsdag skal jeg på kontroll hos jordmor, så jeg håper at hun kommer til å lete etter hjertelyden. det har vært fantastisk å få høre den. da blir jeg nok å senke skuldrene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå