Gå til innhold

Verden er liten/komisk sammentreff.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og søstra mi tok nattbussen ned til Oslo på torsdag. I to tida kom vi ned til Kvam. Der var det en pause til klokka tre. Jeg og søstra mi gikk inn på kroa der og kjøpte oss noe å drikke. Så stilte vi oss på parkeringsplassen og tok oss en røyk.

Så ser vi en Atlanticobil komme kjørende på hovedveien. Vi flira litt over hvor komisk dte hadde vært om det hadde vært storebroren vår. (Han kjører for de). Så svinger bilen inn, og kommer inn på parkeringsplassen der vi stod. Da bilen var sånn ca to meter unna, så såg vi at det var jo fadermeg han! =O Hehehe.

Vi visste ikke at han var i distriktet, og han hadde jo ingen aning om at vi var på vei nedover med nattbussen. Så han hadde jo DET uttrykket i ansiktet... Hehehe.. "Hva f*en gjør dere her, MIDT på natta?!?!?!"

Ble litt flirings da ja, for det var jo jaggumeg bra gjort! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg reiste på ferie med ei venninne for noen år siden og der møtte vi søskenbarnet mitt med familie på flyplassen og de skulle til akkurat samme sted som oss.

Er rart med sånt ja.

Skrevet

Hehe, tøft. =) Merkelige greier.. =)

Skrevet

Var not meninga ;o)

Eksens mor dro til Gran Canaria engang, og hun visste at soeskenbarnet hennes bodde der, men ikke hvilken oey. Uansett var hun paa utkikk hver gang de var ute paa stranda eller shopping, for aa se om hun saa henne. De hadde ikke sett hverandre paa 40 aar, saa de var jo noksaa mye eldre...og soennen hennes lo av mora si og sa at det er UMULIG aa "finne" henne der.

Nest siste dagen treffes de paa stranda helt tilfeldig! Begge kjente igjen hverandre.

=o)

Og hun bodde ikke langt unna der hun hadde hotellrom!

Saa ja, verden er ikke stor.

Skrevet

Oj, sykt... =O

Skrevet

Hehe så morsomt:)

Verden er sykt liten ja..

Når jeg var på ferie en gang og bodde på hotell, så var det plutselig naboen min som kom ut av hotellrommet ved siden av.

Det var bare skummelt:P

Skrevet

mamma møtte naboen i en slipsbutikk i london...... ;P det syntes jeg var sprøtt....

Skrevet

Hehe. Man kan begynne å lure noen ganger... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...