prebs Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Vida er et fint navn! Jeg liker disse kombinasjonene: Vida Marie Vida Sofie Vida Helene Vida Eline Vida Elise Vida Kristine Vida Johanne
babysjuk82 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 Vida iselin e fint, men iselin e alerede brukt her. Vida michelle e fint..hmm
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Vida Mathea... nyyydelig Vida Oline Vida Celine (stum e) Vida Eline Vida Elise Vida Sofie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå