moemaria Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 To svake streker på billigtester i går. Klart og tydelig gravid på CB digital i dag. Føles helt uvirkelig! Vet ganske sikkert når befruktingen skjedde og er fire uker på vei nå. Når fortalte dere det videre til slekt og venner? Jeg frykter at jeg ikke vil klare å skjule det lenge ovenfor våre foreldre og har derfor lyst til å fortelle det i dag når de kommer på besøk. Vet jo at det er en risiko, men kommer uansett ikke å klare å skjule det i tre måneder (er litt for glad i vin til at folk ikke vil fatte mistanke=))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Gratulerer så mye med graviditeten ) Er nok ingen fasit svar på dette spørsmålet, vi er alle så forskjellig. Går selv med planer om å fortelle det på st hans aften, er da 12 uker med nr 3. Med nr 1 fortalte vi det til våre foreldre i uke 6, men ble veldig skuffet da de ikke respekterte ønske vårt om ikke å si det videre før uke 12. Nr 2 fortalte vi i uke 12, Vet ikke om jeg klarer å vente til st hans, tror kanskje jeg forteller det etter at jeg har vært til første lege time på onsdag ) (er da ca 9 uker). Hvis dere har lyst å si det, hvorfor vente?? Uansett hva du/dere velger, så er det deres valg, lykke til )
Gledelig Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Noen venner fikk vite det med en gang. og foreldre valgte vi å si det til når jeg var 5 uker på vei. Det var da vi traff de... Kjekkere å si det når en er sammen med de enn over tlf, syns jeg. Det er jo viktig at de du sier det til ikke forteller det videre dersom dere ønsker det. Men det jeg tengte var at om vi skulle miste så er det greit å ha noen rundt oss som viste om det og kunne støtte oss. Lykke til!
edvina har fått en gutt Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 hmm Jeg sa det denne gangen etter 6 uker til familien som lovet og ikke si det videre(selvsagt var det løgn). Så var vi på UL og fikk vite det var en MA og måtte spre det for alle,ikke særlig gøy. Nå har vi fått vite at det trolig ikke var en MA allikevel og må spre det......så mitt råd er vent til du eventuellt har sett ett hjerte slå på UL...om du skal det da:)
nr to i magen:) Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er 12 uker på vei på onsdag. Har ikke sagt noe til noen enda, og har lyst til å vente. Men nå har mange av vennene våre begynt å skjønne d, så må nok si d til foreldrene våre nå, så de slipper å få høre det på bygda. Har lyst til å vente på kulmagen, så d ikke er noen tvil jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå