Cybele Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 ... i forbindelse med å få igang syklusen, hjelp til å bli gravid, osv. Hvor ble nålene satt? Ganske interessant å se om de settes samme steder. Ville jo syns det var noe underlig om vi skal bli behandlet for det samme, og får nåler helt forskjellige steder? Jeg har vært pås akupunktør fire ganger nå siden april. Hun setter alltid nåle i beine. På siden av knæra, noen nede ved ankelen et sted, mellom storetåa og den tåa ved siden av (hehe, husker ikke hva de forskjellige tærne heter. Noe jeg sikkret lærer meg når jeg får en liten tass og skal synge tå-regla;)) og en nål mellom tommelen og pekefingeren! Dere andre, hvor fikk dere stikkene? Og hvor lenge ligger dere? Ca tjue min her tror jeg... Mener det har hjulpet. Fått igang syklusen iallefall!
Giinaღ Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei. Jeg har gått til akupunktur i forb. med forvirret syklus etter MA. Husker ikke helt hvor mange behandliger jeg hadde, men fikk iallfefall tilbake mens etter kun EN behandling (hadde da vært uten i 3 mnd). Ble gravid nå i 2. pp De setter jo nåler litt etter hva de mener DU har behov for. Jeg har f.eks. også hatt noe PMS, så vet hun har satt nåler for det også. De nålene mellom tommel og pekefinger kjenner jeg igjen Hun har også satt flere på bena, både nederst på foten og i leggen. I tillegg fikk jeg 4 i magen (litt etter hvor i syklus jeg var). Disse 4 setter hun IKKE nå etter jeg ble gravid. Har dessuten alltid fått en nål rett over nesa (mellom øynene) og en midt oppi hodet hehe. Føler at at nålene jobber når du er der?
Mina06+Mats09 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 jeg er akkurat ferdig med tre behandlinger for lang syklus og for å få i gang el jeg har hatt tre nåler i øret, og en nål i hver ankel, og en mellom store tå og den tåa ved siden av, og en midt på siden av leggen..
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg gikk til aku ca hver uke i 2 mnd for å se om det kunne hjelpe på å bli gravid, men dengang ei. Fikk en nål på hver arm mellom tommel og pekefinger, en nål ved hver albue, 4 nåler i magen, en på hver legg like under kneet, en på hver ankel og en på hver fot mellom storetåa og den ved siden av. Ikke alltid at jeg fikk alle nålene, men det varierte. Lå først ca 15 min, så kom hun inn for å vri litt på nålene og lå da 15 min til
Cybele Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Om nålene jobber. Hm... Har liksom innbilt meg det, men hvem vet. Ikke noe 100% sikker følelse om at noe skjer mens jeg ligger der. Prøver mest å slappe av, lukke øynene og puste. Hun sier det hjelper bedre desto mere man slapper av. Jeg kjenner det lille støtet når nålene settes, men antar de fleste kjenner det. Hvor mye betlaler dere pr time? Jeg bor i Bergen og betaler 350,- pr time. Første timen kostet 400,-. Håper dette ordner en liten innflytter i buken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå