Lykke X 4 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Lillegutt har sovet hele natten igjennom fra han var noen uker gammel, og det har vært skjønt Men nå har han begynt å våkne på natten og vil ha pupp! Tror det kan forbindes med at han har fått flere tenner nå. Han spiser godt om dagen og på kvelden. Sover i egen seng. Men vil altså nå opp om natten......Jeg i min trøtthet har kanskje litt for lett for å gi opp, og la han komme over i senga vår.... :/ Noen som har gode råd og tips for å få han til å sove natten igjennom? Takker for svar!
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Ville prøvd vann jeg også gitt. Han er antagelig varm om dagen.
Fire småtroll Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Vesla her hadde også en sånn periode da hun var ca 10 mnd, plutselig våknet hun mellom 2 og 4 engang, urolig, survete og ville ha pupp... Noen fortalte meg at det skjer veldig mye i kroppen til de små på denne tiden, både fysisk og mentalt, at de kan drømme litt og være urolige. Så jeg tenkte hun trengte litt nærhet og trøst jeg og ga henne det, lot henne få litt pupp og sovne i armkroken før jeg løftet henne tilbake i egen seng. Det tok et par uker også sluttet hun å våkne på natta igjen... Men når det er sagt, de siste par-tre nettene har hun våknet og drukket et halvt glass vann (13 mnd nå), regner med det er fordi det er uvant med denne varmen og at hun blir tørst. Kanskje du skulle prøve litt vann i første omgang?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Lillesnuppa her er likedan, men jeg NEKTER p begynne med nattamming, Hos oss løste det seg ved at jeg gikk å la meg på et annet rom, mens pappa tok henne opp i senge til seg. Han syns det er greit å bli lugget litt og krafset litt i fjeset, så da sovne ho egentlig ganske fort. Ho har en sånn ting med at å lugge/puske i håret og få klappe og tafse i ansiktet til mamma eller pappa, da sovner ho som regel greit. Men jeg er så vannvittig hårsår! Dette varte ei ukes tid eller så, nå sover hun hele natta igjne. Hender hun er våken å prater litt for seg selv, løfter på sengepolstringa og titter under kanten for å skjekke at vi faktisk er her også legger hun seg ned g sover igjen. Er jo så lyst nå om natta, så vi sliter litt med å få ungene til å forstå at det faktisk er natt. Sol fra kl 0130...
Blue Lady Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 hehe, har begynt med det her også plutselig. Mina har våkner i 4 tiden hver natt i 2 mnd, orket ikke mer av det for da sov hun ikke etterpå. Vi har altså stått opp kl 0400-0500 HVER dag siden lenge før påske. Når jeg begynte å gi nattpupp så sove rhun hvertfall til 0530..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå