phantomet Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Idag har jeg ikke gjort noe som helst fornuftig..annet enn å stå opp med gutta, for å spise frokost. Etter å ha tilbrakt etpar timer sammen med dem, var det å finne sengen på ny, for formen er fremdeles ikke allverden. Phantom-mannen derimot. Han har stått på. Han har ordnet ute i hagen, klippet plenen og vært sammen med gutta. De har spist lunsj hos svigers, og da jeg gikk ned for å se hvordan de hadde det, var det den fine koselige stemninger der. Vi spiste en is og pratet litt...før jeg trakk meg tilbake til egen hule igjen. Kort tid etter kom mann og unger etter. Måka ble vasket og skylt for ymse jord og griseri, før mannen la ham i deilig avkjølt rom. Og så har ha laget en lang liste med ting han og Junior skal ordne med mens jeg skal hvile igjen. De dro avgårde nå for å hente 2 madrasser og kjøpe dyner til T&T, handle mat, plaskebasseng og kake...og så stod det andre hemmelige ting på listen som jeg ikke fikk se... Han har sendt en sms til dagmammaen for å høre når det passet at han kom innom og hentet babysengen hun har lånt, og fikk svar rett før han dro herfra. "Vi er ikke hjemme i helgen desverre." Kan jo ikke si jeg er overrasket, men jeg er irritert og sjokkert. Siden gutten hennes liksom er syk! Min veninne driver nå og ordner med altrnativ barnepass til datteren sin...og vi vurderer sterkt å slenge oss med, om hun finner en løsning som passer...Det er ingen tvil om at min fysiske og psykiske form er sterkt preget av alt tullet med dagmammaen.
coscos Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei! Jeg har fulgt litt sånn med på sidelinjen her fra Spania (ikke bestandig like god dekning her...), og må si at du virkelig har fått noe å slite med når det gjelder hun dagmammaen. Håper det ordner seg snart med en annen løsning. En som hverken er til å stole på, eller som passer på barna, er ikke mye verdt. Godt å høre at du har en så snill og omtenksom mann. Ordner opp mens du kan få slappe av. Så morsomt når barna har små hemmeligheter. Blir spennende å se på bursdagen din, og sikkert mest spennende å se ansiktene til barna når gavene åpnes opp :-) Håper du får muligheten til å nyte godværet som er hjemme for tiden!
Maud Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Åååå, sås glad jeg er for at du er "levende" i dag. Har vært bekymret for deg og ble ikke mindre bekymret da jeg fikk høre at dette kunne være svangerskapsforgiftning. Da er det godt å se at hun orker bittelitt i det minste. Hvis venninnen din klarer å finne noe annet enn dumme-dagmammaen skal dere henge dere på hvis det er mulig! Det er klart alle bekymringene rundt henne bidrar til den dårlige formen.
phantomet Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Takk for omsorg... Formen er ikke optimal, men jeg merker at jeg er bedre når jeg gjør så lite så mulig...noe som jo egentlig ikke er spesielt naturlig...Jeg tror ikke dette dreier seg om svangerskapsforgiftning heldigvis, selv om jeg er obs på eventuelle symptomer på dette. Jeg er ikke hoven og har ikke hodepine. Skal på kontroll på sykehuset til uken, og da skal jeg fortelle ærlig om plagene som øker på. Nå har phantom-mannen kommet hjem med madrasser og nye dyner til T&T. Og siden han ble usikker på hva slags dyner jeg opprinnelig hadde sett for meg, og han vet at jeg er nøye på slikt, kjøpte han de beste og dyreste han fant...to be on the safe side.. *ler* Guttaboys har fått hver sin nye kule caps, plaskebasseng og boblemaskiner...med et helt batteri av såpeboblebeholdere i reserve... Så har de kjøpt mat til grilling imorgen, en vanvittig flott kake med marsipanlokk og fancy pynt... Phantom-mannen er noe bekymret for matinntaket her, eller mangel på sådan. Med vondter, varme og kvalme frister jo ikke mat noe særlig. Så nå har han kjøpt inn reker, loff og annet tilbehør...samt lagt en alkoholfri hvitvin i fryseren...Han tror nemlig at han skal klare å friste meg til å spise litt når ungene er i seng. *smiler* Veldig fin mann igrunnen!
Maud Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Veldig fin mann i grunn' som har fått seg en veldig fin dame i grunn'. Tenk at hun har bursdag i morgen også da :-D
Plutseliten :) Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Godt å høre at du er litt bedre.Flinke mannen som ordner og fikser,og har jeg bommet helt når jeg trodde det var mandag som var dagen??? Fortsett å hvile...håper det smakte med reker,loff og iskald vin Klem
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Håper jammen dere kan gi den dagmammaen en lærepenge og finne et alternativ til barnepass før hun kommer og avlyser selv.. Så kan hun føle litt på at hun kanskje har vært veeeeldig uansvarlig i det siste! Merker jeg er skikkelig glad for at vi takket ja til å begynne i barnehagen når vi fikk plass, og ikke ventet til august... Håååååper likevel at du har hatt en fantastisk dag og at du klarer å samle krefter til rampete T&T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå