Nellyt83 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Har hatt prøverørsforsøk, og fikk satt tilbake et befruktet egg 9 mai. Tok en negativ test 17 mai. Men testet positivt 20. 21. og 23. 25 mai begynte jeg å blø, lignet eldig på vanlig menstrasjon. Men litt mg enn vanlig. Ok, tenkte jeg, dette var en spontan abort, noe de trodde på sykehuse også. Jeg blødde i ca 3 dager, og slo meg til ro me at jeg kke lenger var gravid. Så begynnte brystene å bli ømme igjen, og kvalme etter spising. Så jeg tok en ny test. Nå har jeg testet atter 3 positive tester.... Noen som vet hva dette kan være????
corleone Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Testene kan være positive i mange uker etter spontanabort. Det beste for deg hadde jo vært og tatt en UL, så du slipper å gå og lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå