Gå til innhold

KRIIIISE<!!! sKOENE MINE HAR FÅTT "FEIL" FARGE:((((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte sko på krativt bryllup til min champagne fargede kjole... fargen var merket med champagne på fargeskalaen, me de jeg har fått er GULL farget... Vet at champagne fargen kan variere veldig, men jeg kan seriøst ikke bruke disse:( SHIT.. 1050 kr rett i dass!

hvor kan jeg få tak i et billigere alternativ? og hvilken fagre bør jeg prøve da? den er som sagt champagnefarget men ikke med gul skjær i..

HJELP MEG DAMER:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har jo returrett da, så lenge du ikke har brukt de ute!!

Kan du ikke prøve å dra innom en brudebutikk og se de champagne fargede de har?

Skrevet

det står på nettsiden deres at det ikke er retur på varer som er spesial fargede...

har fått flere til å se på fargen på d ejeg har fått samt de fargeanvisningene (og koden) som jeg valgte på nettet. DE stemmer OVERHODE ikke overens:(

Jeg har vært innom de 3 som har her jeg bor, men ingen har i min str :( de har minimalt med utvalg..

Skrevet

Hvis det er en norsk nettside, så har man vel alltid 14dagers angrerett. Og som regel er det ingen som ser skoene fordi kjolen er så lang:-)

Skrevet

Tolker det som at varer med spesialtrykk og varer på salg har man ikke returrett på, men tror ikke de mener spesialfargede varer. Dessuten så er jeg ganske sikker på at man uansett ikke kan si kundene ikke har angrefrist fordi man i følge loven har krav på det.

Skrevet

hvis du mener at du ikke har fått det du bestilte har du returrett uansett! 14. dager

Skrevet

sjekka litt og stod også på aftenposten at man har rett 14 dager UTEN grunn, hvis de IKKE har sendt med angrerettsskjema har du faktisk 3mnd. slik jeg forstod!

Det, fordi du ikke har mulighet til å se varen før du mottar denne!

Hadde IKKE gitt meg på dette!

Skrevet

takker for svar damer:)

syns jo det er kjempe kjipt da... for liker skoen utrolig godt, hadde det bare ikke vært feil farge.. jeg kan seriøst IKKE bruke de (har testet og de vises av og til når jeg går)... ser gyselig ut!

Hu dama som jeg snakke med nemlig sa at det ikke var retur på sko som var spes farga...

må bare prøve å ringe de på mandag og være litt streng... :) huff. utrolig kjedelig dette:(((

har sjekket på andre nettstedet som fører champagnefargede sko og det er DEN fargen jeg skal ha, ser det på bildene... men det fargekartet som de har på KB er helt på vill spor...

Hvis andre skal bestille der: DOBBELT SJEKK så dere ikke opplever det samme som jeg... er bare 1.5 mnd til bryllupet og kjenner jeg får litt hetta:)

Skrevet

ja men du fikk jo ikke det du ble lovet i følge fargekartet!!! Da må de presisere at fargene ikke er slik de står på siden!

Ring forbrukerombudet og spør!!!!

Skrevet

herregud hva er så galt med gull farget sko da???

for det første så er det sikkert ingen som ser hva slags farge på skoene du har?? for du skal vel ha si kjole??

jeg har både kjøpt gullsko og sølvsko.....og har et par "gamle" hvite sko i reserve hehe

tror folk driter i hva slags farge jeg skal ha på skoene!

de har da andre ting å se på enn skoene mine! som feks kjolen og mer til :)

du får kjøpe deg hvite sko hvis du ikke kan bruke de gullfarga skoa da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...