M&guttane Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Er i uke 24 og har fått vann i føttene etter en uke i sydlige strøk- skikkelige pølesføtter. Vet ikke om det har noe med varmen og gjøre, så tenkte jeg skulle vente noen dager før jeg kontakter legen min for å se om det gir seg. Hørt om flere som får vann i kroppen, men da er det i slutten av svangerskapet ofte. Noen flere som har det slik eller har gode råd for hva jeg skal gjøre?
KaWi Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei! Jeg har fått beskjed om å sitte med beina opp og drikke masse vann!! Det høres dumt ut, men vann driver vann =) Og alle svangerskap er forskjellige, jeg sliter med noen greier som ikke pleier å komme før andre halvparten av tredje trimester =( Og selvsagt, vann i kroppen... Så det er kamelen og jeg som lagrer vann til en dårlig dag =D Lykke til i varmen =)
Herkules Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er i 19. uke og har vann i kroppen, er vist ikke så vanlig så tidlig, men ikke uvanlig heller.
Resilience Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Det er ingenting å kontakte legen om i allefall. Hehe jeg har også fått det tidlig, ca uke 25 kom det hos meg. Bare å drikke mye vann og holde ut de siste månedene!
M&guttane Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Takk for mange svar! Drukket en del vann og ligget med beina opp, så er faktisk blitt endel bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå