Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om vi skulle prøve å la han sitte litt i vogna i dag. Han er 4,5 mnd.

De gangene jeg er å triller han, blir han ofte lei etter å ligget nede i vognen. Tar jeg han opp blir han mer glad.

Men er litt usikker på om det er for tidlig å la han få sitte i vognen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi er litt over 4 mnd og har sitti i vogna ganske lenge... vi har bygd opp med ei tjukk pute liksom... venninna mi har en på 4,5 mnd som sitter veldig rett opp i vogna... så la han sitte og se litt rundt seg... bare ikke så veldig alt for lenge om gangen:o)

Skrevet

Vi lot første ungen sitte/ligge litt på nederste hakket da hun var ca.7 mnd. Det er jo ikke annbefalt å la de sitte noe særlig før de kan sette seg opp selv.

Skrevet

Men de sitter jo ofte på fanget? Gutten vår er 4 mnd, og sitter ikke i vogna enda, men tenker vi snart prøver, for han er så nysgjerrig.. Han sitter jo mye på fanget..

Skrevet

Jenta mi har klart å reise seg og sitte selv fra hun var ca 2 mnd, men da har jeg pare presset henne til å ligge ned igjen, fordi helsesøstra sa at det var tidlig,, hun klarer å stå på bena og prøver og gå,, men hun klarer ikke å rulle fra rygg over på magen igjen, men fra maven så klarer hun å rulle fint da, hun blir 6 mnd om 1 uke, og hun får fremdeles ikke lov til å sitte, kanskje jeg skal la dattera mi bestemme og faktisk gi henne lov til å sitte siden hun klarer det og har klart det i over 4 mnd nå :)

hilsen førstegangsmamma, som har vært så redd for la solstråla sitte, hehe det sies så mye rart og jeg gjør jo slik erfarne sier er best :(:)

Skrevet

Jenta mi får sitte litt nå, er snart 7 mnd. Nå synes ho det er pyton å ligge og ikke se noe :)

Skrevet

Klarte hun virkelig å sette seg opp selv fra liggende på gulvet da hun var 2 mnd? Det må da nesten være ginnes rekord.

Jenta mi satte seg ikke opp selv før hun var 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...