vi-2 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Lurte på om vi skulle prøve å la han sitte litt i vogna i dag. Han er 4,5 mnd. De gangene jeg er å triller han, blir han ofte lei etter å ligget nede i vognen. Tar jeg han opp blir han mer glad. Men er litt usikker på om det er for tidlig å la han få sitte i vognen.
Ronja&Odin Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 mi er litt over 4 mnd og har sitti i vogna ganske lenge... vi har bygd opp med ei tjukk pute liksom... venninna mi har en på 4,5 mnd som sitter veldig rett opp i vogna... så la han sitte og se litt rundt seg... bare ikke så veldig alt for lenge om gangen:o)
Gjest mphs Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Vi lot første ungen sitte/ligge litt på nederste hakket da hun var ca.7 mnd. Det er jo ikke annbefalt å la de sitte noe særlig før de kan sette seg opp selv.
mamma&urokråka Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Men de sitter jo ofte på fanget? Gutten vår er 4 mnd, og sitter ikke i vogna enda, men tenker vi snart prøver, for han er så nysgjerrig.. Han sitter jo mye på fanget..
Armendi Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Jenta mi har klart å reise seg og sitte selv fra hun var ca 2 mnd, men da har jeg pare presset henne til å ligge ned igjen, fordi helsesøstra sa at det var tidlig,, hun klarer å stå på bena og prøver og gå,, men hun klarer ikke å rulle fra rygg over på magen igjen, men fra maven så klarer hun å rulle fint da, hun blir 6 mnd om 1 uke, og hun får fremdeles ikke lov til å sitte, kanskje jeg skal la dattera mi bestemme og faktisk gi henne lov til å sitte siden hun klarer det og har klart det i over 4 mnd nå hilsen førstegangsmamma, som har vært så redd for la solstråla sitte, hehe det sies så mye rart og jeg gjør jo slik erfarne sier er best
mamma'n til knerten Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jenta mi får sitte litt nå, er snart 7 mnd. Nå synes ho det er pyton å ligge og ikke se noe
Gjest mphs Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Klarte hun virkelig å sette seg opp selv fra liggende på gulvet da hun var 2 mnd? Det må da nesten være ginnes rekord. Jenta mi satte seg ikke opp selv før hun var 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå