Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 nå ligger emilie i vippestolen sin å ser "under samme tak" men hun koser seg med å sutte på hånden.... Begynner tidlig ) hehe søde lille tulla mi.... 2.5mnd
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hehe. Sånn er veslegutten min også, han er helt besatt av tv'en. elsker å sitte i fanget til pappan sin når han spiller tv-spill
silje-Thea 010108;) Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 jenta mi har også vært sånn all the way..nå er hun 4,5 mnd..er faktisk ikke like spennende nå som det var da hun var 2/3 mnd...men klart spennende er det jo...det flytter jo på seg ;P hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Akkurat som om det var jeg som skrev innlegget. Jonas elsker også å se tv. Blir han utålmodig av noe, så er vippestolen og tv'en gull...
Linnea&Julie Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Hehe, linnea he også blitt tv- slave Spesielt gøy med tegnefilm..med mange fine farger !!
CB-BabyBoy Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Lillegutt her er helt lik; hender han ligger i vippestolen mot meg, men bender nakken omtrent ut av ledd for å se skjermen hehe. Men vær oppmerksom på en ting; på 3 mnds kontrollen kom helsesøster og jeg til å snakke om dette og hun sa at dersom det er gammel tv, altså ikke flat skjerm, så kan de se fint lite på denne. De små har ikke godt nok utviklet syn og får med seg mye mer av flimringen som vi ikke ser. Denne kan i værste tilfelle fremkalle epilepsi-anfall. Antar at dette må ligge latent, tviler på det kommer sånn helt uten videre, men man vet jo aldri. Jeg hadde jo uansett ikke latt ungen sitte lenge og se, vi snakker om kanskje minutter av gangen, men i fremtiden så vil jeg jo gjerne at han skal kose seg med f.eks postmann pat, julekalender og slike ting. Så får vi bare ofre oss og kjøpe en ny tv da haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå