Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det?

 

Har hørt om akupunktur. Og salviete, kan det stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en veldig ustabil syklus, har netopp blitt ferdig med tre akupunktur behandlinger nå... hu jordmora som satte de på meg, sa at alle hun hadde hjulpet tidligere hadde fått normal syklus igjen.. jeg venter tr om to uker så finner ikke ut før da om det har hjulpet.. håper jo selvfølgelig at tr ikke kommer fordi jeg har blitt gravid i helgen da=) hehe..

 

Men hadde jeg vært deg hadde jeg absolutt prøvd akupunktur...

Skrevet

Støtter også rådet om akupunktur. Ellers så er det vel vitamin B6 som de sier skal hjelpe, er det ikke? Dersom du skulle ha for lange sykluser så kan du kanskje be om å få prøve pergo av legen for å fremskynde eggløsning?

Skrevet

Jeg bruker salviete og tror det funker siden jeg forrige gang hadde en 29 dagers syklus for første gang på 2år...

Skrevet

meg og lille vampyr:

 

Hvor mye salviete drikker du?

 

Skal prøve akupunktur dersom denne syklusen blir unormal også.

Skrevet

Jeg har denne måneden og forrige drukket en kopp daglig fra dag 4 i syklus til dag 12/13 ca.

 

Kjøpt te i teposer på en innvandrerbutikk.

 

Smaker ikke godt, men hjelper det så er det greit. Man venner seg til smaken altså.

Skrevet

Noen grunn til at du har drukket det akkurat de dagene? Blir det i dagene du har TR og frem til EL eller?

Skrevet

Nei begynner jo TR på dag 1 i syklusen da:) Som vi alle gjør.

 

Ja, er vel fordi om man skal bli gravid skal man ikke drikke den etter EL. I tilfelle man er gravid.

 

Derfor har jeg begynt noen dager inni TR og fortsatt til rett før forventet EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...