Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Noen som har det? Har hørt om akupunktur. Og salviete, kan det stemme?
Mina06+Mats09 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har hatt en veldig ustabil syklus, har netopp blitt ferdig med tre akupunktur behandlinger nå... hu jordmora som satte de på meg, sa at alle hun hadde hjulpet tidligere hadde fått normal syklus igjen.. jeg venter tr om to uker så finner ikke ut før da om det har hjulpet.. håper jo selvfølgelig at tr ikke kommer fordi jeg har blitt gravid i helgen da=) hehe.. Men hadde jeg vært deg hadde jeg absolutt prøvd akupunktur...
Giinaღ Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Støtter også rådet om akupunktur. Ellers så er det vel vitamin B6 som de sier skal hjelpe, er det ikke? Dersom du skulle ha for lange sykluser så kan du kanskje be om å få prøve pergo av legen for å fremskynde eggløsning?
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg bruker salviete og tror det funker siden jeg forrige gang hadde en 29 dagers syklus for første gang på 2år...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 meg og lille vampyr: Hvor mye salviete drikker du? Skal prøve akupunktur dersom denne syklusen blir unormal også.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har denne måneden og forrige drukket en kopp daglig fra dag 4 i syklus til dag 12/13 ca. Kjøpt te i teposer på en innvandrerbutikk. Smaker ikke godt, men hjelper det så er det greit. Man venner seg til smaken altså.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Noen grunn til at du har drukket det akkurat de dagene? Blir det i dagene du har TR og frem til EL eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Nei begynner jo TR på dag 1 i syklusen da:) Som vi alle gjør. Ja, er vel fordi om man skal bli gravid skal man ikke drikke den etter EL. I tilfelle man er gravid. Derfor har jeg begynt noen dager inni TR og fortsatt til rett før forventet EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå