Gå til innhold

Malena eller Alena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket av disse to navnene syns dere er finest? klarer ikke helt bestemme meg/oss... vet det er to spesielle navn da =) jeg og sambo fant på dem igår og syns de var så fine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malena er kjempefint, men Alena blir for meg nesten Alene...

Skrevet

Jeg liker også Malena best. Jeg liker nok best -e navn og hadde nok heller gått for Malene, men det er annen sak ;)

Alena blir som hun over sier for likt alene...

Skrevet

Det sagt, så er det deres barn og dere som skal velge det DERE liker best.

Skrevet

Synes Malena er finest, kanskje det er fordi vi har en datter med dette navnet selv.Ikke så veldig mange som heter det.De fleste med e ending.

Da vi først tok navnet, poppet det opp flere med dette navnet etterpå.Gi en lyd hva det blit til da.....

Skrevet

huff, jeg er litt teit her, men som sykepleier høres Malena litt for mye ut som melena, en mindre koselig medisinsk betegnelse.

Skrevet

Uff ja, det var det første som slo meg og...

Skrevet

Malena er fint:) Alena har jeg aldri hørt før....blir kansje litt sånn alene da ja...Hva med Elena da? Det er også fint:) Å Alva!! heheh jeg har en million jentenavn på listen min..tihi! Er kos å drive på slik å lete og smake på navn!

Skrevet

Det var egentlig Elana vi tenkte på først da :) hehe.. Men så ble vi litt usikker. Dere har rett i det med alene.. hadde vi ikke tenkt på ;)

*doink*

Derfor det er greit å spørre litt her =) skal gi en lyd når vi har bestemt oss :)

Skrevet

oj mente Elena

Skrevet

Tycker båda namnen ær fina jag. Har ett vænne par som har en dotter som heter Elina. Det tycker jag ær vældigt fint.

Skrevet

Jeg er enig med normajean, er også sykepleier og tenker Melena:-)

Skrevet

alena !! nydelig ! Kult at det er skjeldent og ikke et poppis navn

Skrevet

kanskje føye til en h bak alena slik at du ser at det står et navn og at en ikke mener alene? Alenah? veldig fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...