Gå til innhold

Noen med mensmurringer her ??


nygift med spire i magen nr2

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med antydning til svangerskapsforgiftning, høyt undertrykk, proteiner i urinen og EKSTREMT hoven i bena... og nå har jeg begynt å få skikkelig mensmurringer... hmm.... lurer på om noe er i ferd med å skje ? Kankje det blir et tidlig juni barn her...(terminen min er 06.07.08) hadde ikke gjort meg noe, så lenge babyen er frisk og klar for verden :D..for jeg innrømmer gladlig at jeg er SKIKELIG lei nå.

Flere som har det slik ? Noen som har erfaring med 4 uker fortidlig fødsel ??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du burde ringe føden hvis ikke de murringene gir seg, og ihvertfall hvis de blir kraftigere:-)

Jeg hadde det samme rundt uke 32 pga tilløp til svangerskapsforgiftning, og de ser helst at man kommer inn for en sjekk en gang for mye hvis du skjønner.... Jeg fikk beskjed om og ringe og høre om alt jeg syns var unormalt... følte at jeg maste veldig på de en stund, men de var bare glade for at jeg ringte.....

Så ring og hør du, i hverste fall så må du komme inn for en sjekk og er det skikkelig svangerskapsforgiftning så blir du lagt inn og fulgt med og kanskje også satt igang.... MEn det skal jo veldig mye til da, som regel så sjekker de bare også får man reise hjem igjen med et lettere sinn;-)

Skjønner du er lei, det er jeg også........Tror vi alle er litt små lei nå, hehe.

Men det er lov!!!!

 

Lykke til!!!

Ps, fin termindato du har.... da har jeg bursdag!!!

JEg har termin 08.07.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Idag er formen mye bedre så satser på at det har gitt seg litt... hvis ikke skal jeg ringe føden jeg... men jeg er helt enig med deg føler jeg maser fælt... huff... men bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite som du sa ;)

Jeg er hos jordmor for sjekk av blodtrykk og urin en gang i uken så det er jo betryggende at jeg går dit så ofte nå..:)

 

Ja ikke sant.. kjempe artig dato.. GRATULERER med dagen på forskudd da :) Skal ærlig innrømme at jeg håper jeg slipper å gå så lenge.... hehe... men er jo en fin dato..! er kjempe artig termindatoen din også da :)

Men får nesten håpe for din del at babyen ikke kommer akkuart på bursdagen din da... blir ikke mye bursdagsfeiring på deg i årene som kommer da... hehe :P

 

Ligger du i faren for svangerskapsforgiftning enda du også eller ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi igjen, ja jeg ligger i faresonen fortsatt, men siden blodtykket har stabilisert seg så mente jordmora at jeg var over det værste nå... jeg begynte jo i uke 28, og fikk to uker med tvangs ro... fikk ikke lov og gå på butikken en gang, kun full hvile....

Men nå får jeg lov og gjøre ting i midt tempo så lenge jeg ikke blir anpusten og kjenner pulsen gå opp..

Gikk til kontroll hver 3 dag i to og en halv uke og nå er jeg en gang i uka....

 

Fikk en gladmelding av jordmora for ei uke sida at han har begynt og legge seg skikkelig godt til så hu ble overrasket hvis ikke hodet var festet neste gang, samt at livmorhalsen hadde begynt med god modning, så hun tror han kommer før... og da ble jo jeg super glad.... hehe men prøver og ikke tenke så mye på det da det er litt kjipt hvis man da må gå lenge overtid...

 

Takk for gratulasjonen, vi får håpe småtrolla kommer litt før på oss begge!

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også termin 06.07.08! får håpe du ikke får svangerskapsforgiftning da, der er jo virkelig ikke ønskelig. Jeg fikk også beskjed om at hodet til babyen har festet seg forrige uke og og at magen har sunket. Håper veeldig på at det er et tegn på at jeg kanskje får tulla litt før, men ifølge jordmora kan mange babiser feste hodet opptil 2,5 mnd før termin og likevel kan de gå godt over tiden. Sukk.. skal faktisk starte modningsakupunktur denne uken og håper det kan hjelpe litt på :) men sjekker jordmødrene deres livmorhalsen, altså undersøkelse nedentil når dere er på kontroll?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Til meg sa jordmor at hodet lå godt ned i bekkenet, men ikke at det var festet. Hun har ikke sjekket livmorhalsen på kontroll til meg enda, nå har jeg 3 uker igjen til termin. Tror ikke de gjør det før rundt termindatoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sjekket på meg sist, for hun brukte og sjekke så fort hodet var nesten festet eller så fort det var festet. også sjekker de på nytt om to kontroller etter som jeg skjønte...da har jeg vel en uke igjen til termin på den kontrollen. Men de har forskjellige rutiner over hele landet....

I skrivende stund så har jeg 5 uker igjen, men jordmora mi og de på føden som jeg har snakket med når jeg har vært der for litt sånn småkomp. sier at junior vil nok komme seg ut før.... Så jeg håper jo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Nei jeg håper virkelig jeg slipper unda svangerskapsforgiftning, men nå idag har de mensmurringene tatt seg veldig opp... gjør skikkelig vondt til tider... håper det er tegn på at noe modnes eller noe... I morra starter jeg til modningakkupunktur... håper det hjelper. Spurte legen idag om det med å undersøke modningen og hun sa at de praktiserer ikke det lenger :S Isåfall ikke før man er på overtid... jeg hadde håper hun ville sjekke det idag siden jeg har så mye nedpress og mensmurring, men NEIDA... fader også.. jaja må bare vente da... :S

Og denne varmen tar snart livet av meg... holder serisøt på å omkomme :S Er det flere av oss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppz flere som holder på og krepere i varmen, hadde 32 grader i skyggen idag... Veldig glad for at vi har svømmebasseng på verandaen så jeg kan ta meg noen dukkerter.... men vann temp er godt over 30 den og så det blir ikke mye avkjøling! Men jenter vi er i siste innspurt nå.-) Bare og holde ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har temin 06.07.08

Syns det var en superbra dato jeg :P

Men jeg håper jo på at lilleplutten min kommer litt før da.

 

Jeg har ikke kjent noen mensenmurringer,men jeg kjenner veldig press nedover og jeg føler magen har sunket litt. Fikk beskjed av legen sist uke på sjekk at han hadde festet seg ganske godt. Så da er det bare å vente i spenning på når han har bestemt seg å komme :) Spennende.

Jeg sliter veldig med opphovne bein og fingrer i denne varmen. Får ikke på meg skoene mine nesten. Til og med crocs`ene som er litt videre enn vanlige sko er litt vanskelig å få på seg.

Varmt er det pokker meg og! :P

Men man skal vel ikke klage på sommeren?! :)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker ly i stua om dagen med fullt gjennomtrekk her, men hva hjelper det når det er vindstille ute ???arg.... hehe... nei det sies at en ikke skal klage på sommern, men JO jeg klager nå... rett og slett... begynner å bli skikkelig lei... Jeg sliter også veldig med å få på meg crocsene.... er de eneste jeg får på meg, men er ikke bare bare det heller... jaja sånn er livet... Godt vi snart er ferdig jenter :) Og de kommer HELT sikkert noe godt ut av det ;) Er dere førstegangs eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...