Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her viser termometeret 27 grader i skyggen. Pes... Vi klager ikke :-D Smører alle med solkrem, kler av barna og nå har lillebror og jeg kjøpt et lite basseng til hagen. Det er deilig med sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her klager vi alle sammen :-) Termometer har vi ikke - det lille plaskebassenget er fullt av barn og bikjer, jeg har fyldt opp fryseren med is og man skulle tro det var bare å nyte sommeren. Men vi er bergensere og trengen minst en regnskur hver 14. dag for å føle oss som folk :-D

Skrevet

Her hvor jeg er, så plasker det ned med regn, og det blåser så det uler i vinduene. Er meldt slik et par dager, men håper godværet kommer tilbake igjen :-) Dagen i dag har derfor gått med til shopping, noe ALLE andre også skulle, så var ganske så kaotisk dit vi dro.

I kveld kommer pappaen min på besøk, så mannen min sa at flykapteinen burde spørre passasjerene når de tar av fra Gardermoen om de er HELT SIKKER på at de vil reise sydover? 'ler'

Ja, ja, jeg trives jo egentlig best i 20+, så nærmere 30 grader er egentlig for varmt for meg. Men, regn kunne jeg gjerne vært foruten. Det kan i så fall bli en dyr ferie :-)

Kos dere i finværet, og så håper jeg det holder seg til vi er tilbake om 1 uke!

Skrevet

For en dag!!! og for et vær! Jeg elsker det, og ungene lukter en herlig balnding av salt og svette og solkrem og jordbær og is og pølser! DET ER SOMMER og jeg jubler inni og utenpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...