Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den lille er 8 mnd har jeg sjangs å en reise med jobben i 5 dager i utlandet. Alt betalt og bare kos.

Kvir meg allerede, men det bør vel gå bra? Da spiser hun jo mer fast føde og hvis jeg allerede nå pumper meg og lagrer melken og pumper meg når jeg er vekke bør jo pappaen klare dette?

Hva ville dere gjort???? Hun er 5 mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså om du er klar for det og tror du takler det,så er det bare å kjøre på! :) JEG hadde ikke klart det... Selvom jeg hadde visst at hun hadde det fint med pappa... Må nesten bare føle litt på det!

Skrevet

vanskelig og si hehe men hadde nok gjort det. hun er jo trygg sammen med pappaen sin... da er hun litt større også liksom... sikkert veldig vanskelig og dra fra henne... jeg hadde dødd av savn tror jeg... gullet mitt har vært hos mormora si i natt fordi vi var ute igår, og jeg snakket om henne hele tiden... gleder meg masse til hun kommer hjem nå:o) hvert øgon blikk:p men er ikke noe feil i og være borte når det er pappaen sin hun skal være hjemme hos:o)

Skrevet

Vi sendte 1.mann på hytta med besteforeldre for en helg når han var 8 mnd. gikk kjempe fint, fikk da kun pupp ca 2-3 g pr. døgn. når han var der fikk han mme. gikk kjempe fint, selvsagt savnet vi han, men han og de hadde kost seg kjempe masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...