gull nr 2 ventes i aprii Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 var på sånn sparketest i går kveld og der fikk jeg sjekket åpningen og om eg var moden....Alt var bra med gutten vår og jeg var moden og hadde 2 cm åpning. Terminen min er på onsdag. Men spørsmålet mitt er nå.. Da hun sjekket åpningen min tøyet hun litt og... Det begynte å blø etterpå. noe som var helt normalt. Idag var det mindre blod, men når jeg var på do isted kom det ut litt blodklumper når eg tørket meg. Kan dette være slimproppen? Men at den kom i blodform fordi jeg har blødd siden i går kveld?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 d er godt mulig d kan også være at noen blodkar har sprukker å blodet har koaulert litt for å så komme ut. ingenting farlig
♥ Smurfen ♥ Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Mest sannsynlig er det nok litt koagulert blod fra underøkelsen igår.. og det er helt normalt =) jeg har fått sånn hver gang jeg har blitt undersøkt nå i 3trimester.
SuperMoM <3 Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Hei:) Jeg var til legen i går og da sjekka ho modning på meg.. Jeg begynte å blø etter det,men det var helt normalt sa legen da jeg ringte henne. Hun sa også at om det ikke var stoppet til kvelden og fortsatt kom blod i dag,så skulle jeg ringe til føden igjen. For det var normalt at man blødde etter en kontroll,men det skulle ikke fortsette dagen etterpå.. Synes du skal ringe til føden og høre hva de sier jeg:) Dessuten kan det være blod i slimproppen;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå