Mamman til AM&JS Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Så spent på hva han kommer hjem med..skal ha noen oppbevaringshyller til ungene..+ noe til hobbykroken min..romdeler og en kommode..blir jammen spennende!!
Linn og gullet Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Lykke til da Håper han kjøper det du også ville ha og lykke til med skruingen i kveld
*SamSung* Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Woow:D Så bra! Hihi, du må fortelle oss hva han kjøpte.. Så får jeg sjekke om jeg får sende min avgårde alene, hehe:D (min kommer antageligvis med det billigste)
Mamman til AM&JS Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Da har jeg fått referat...hehe Han har kjøpt tre oppbevaringhyller til ungene..altså en til hver med kasser til!! Så har han kjøpt diverse hyller...stenger etc til min hobbykork...+ en barnestol til minstemann som vi skal ha i campingvogna...12 stk glass..til kjøkkenet...pledd..hihi..ja..da har jeg tatt med det han nevnte hvertfall.
KarboHøna_-13_ Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Heldig du som har en mann som vil på Ikea. Min nekter å reise dit.... Men jeg liker å reise dit da....alene...
Mamman til AM&JS Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg elsker selv å gå på Ikea..men det er 80 mil unna..så han dro innom der når han var på tur hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå