Millapril Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Noen som er klare for en "sommeravslutning" snart? Tenkte på en uformell-etter-jobb-øl eller noe en dag om noen er med?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er med :-) Kan dog ikke neste fredag, da er det sommerfest med jobben....Kan heller ikke helgen 20 juni, da skal vi på weekend uten barn :-) gleeeder meg... Håper vi klarer å finne en dato som flest mulig kan være med! supert tiltak Mille :-)
Tussi og Maja Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Høres kjempe-koselig ut! Jeg er med, bare det ikke blir nå på fredag...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Åja, det må vi jo ha! Count me in :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Høres koselig ut. Vi er opptatt neste helg. Men etter det er det noe ledig.
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jaaaaaa det har jeg veldig lyst til!. Men jeg får se ann når folk kan. Jeg er nemlig opptatt neste helg og helgen etter der....
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Vi er med, så lenge det ikke er en ukedag! Fordi jeg er så vannvittig mye ute å reiser om dagene at jeg rett og slett ikke får det til da. Men en helg kan jeg fikse! Noen som er klar for lekedate snart da? LilleM og mammaen savner dere!
Rødtopp75 og to små Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er med og de fleste dager i juni passer (tror jeg)
Solstråle72 Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er også med en kveld, men kan ikke nå til helgen.
Millapril Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2008 Så flott det er mange med! Da er det bare, eller bare og bare.., å finne en dato. Jeg drar på en ukes ferie nå og er tilbake den 17.06. Men etter det er vi med! Noen forslag til dato?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Vanskelig å koordinere så alle kan, men vi kan jo heller slenge ut en dato og se hvor mange som kan. Hva med 20. juni?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Jeg sliter litt med de siste helgene nå i juni. Alt er så fullbooket. Jeg foreslår heller at vi booker en fredag i august jeg. Men hvis det passer bedre for dere andre nå i juni så må jeg stå over denne gangen. Satser alt på neste lørdag jeg. Gleder meg til å se dere igjen.
Endelig ny spire i magen Skrevet 8. juni 2008 #14 Skrevet 8. juni 2008 Vi kan godt prøve å få det til etter ferien for min del. ellers kan jeg den 20 juni.
Millapril Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2008 Før eller etter er samme for meg. Jeg kan også den 20 om det skulle bli aktuelt.
Bellen^2 Skrevet 8. juni 2008 #16 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er med! Kan både den 20. juni og senere i sommer:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. juni 2008 #17 Skrevet 8. juni 2008 Hei, Hvis det er flere av dere som kan den 20 synes jeg dere skal gå for den datoen. Jeg og aprilsmurfen kan ikke den datoen for da er det treff med asker gruppa. Så får vi heller ta det igjen på høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå