Gå til innhold

Til 30+ Oslo-gjengen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er klare for en "sommeravslutning" snart?

 

Tenkte på en uformell-etter-jobb-øl eller noe en dag om noen er med?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :-)

Kan dog ikke neste fredag, da er det sommerfest med jobben....Kan heller ikke helgen 20 juni, da skal vi på weekend uten barn :-) gleeeder meg...

 

Håper vi klarer å finne en dato som flest mulig kan være med!

 

supert tiltak Mille :-)

Skrevet

Høres kjempe-koselig ut! Jeg er med, bare det ikke blir nå på fredag...

Skrevet

Åja, det må vi jo ha! Count me in :-)

Skrevet

Høres koselig ut. Vi er opptatt neste helg. Men etter det er det noe ledig.

Skrevet

Jaaaaaa det har jeg veldig lyst til!. Men jeg får se ann når folk kan. Jeg er nemlig opptatt neste helg og helgen etter der....

 

Skrevet

Vi er med, så lenge det ikke er en ukedag! Fordi jeg er så vannvittig mye ute å reiser om dagene at jeg rett og slett ikke får det til da. Men en helg kan jeg fikse!

 

Noen som er klar for lekedate snart da? LilleM og mammaen savner dere!

Skrevet

Jeg er med og de fleste dager i juni passer (tror jeg) :)

Skrevet

Jeg er også med en kveld, men kan ikke nå til helgen.

Skrevet

Så flott det er mange med! Da er det bare, eller bare og bare.., å finne en dato.

 

Jeg drar på en ukes ferie nå og er tilbake den 17.06. Men etter det er vi med!

 

Noen forslag til dato?

 

Skrevet

Vanskelig å koordinere så alle kan, men vi kan jo heller slenge ut en dato og se hvor mange som kan. Hva med 20. juni?

Skrevet

da er jeg i Sverige :-(

Skrevet

Hei.

 

Jeg sliter litt med de siste helgene nå i juni. Alt er så fullbooket. Jeg foreslår heller at vi booker en fredag i august jeg. Men hvis det passer bedre for dere andre nå i juni så må jeg stå over denne gangen. Satser alt på neste lørdag jeg. Gleder meg til å se dere igjen.

Skrevet

Vi kan godt prøve å få det til etter ferien for min del. ellers kan jeg den 20 juni.

 

 

 

 

 

Skrevet

Før eller etter er samme for meg. Jeg kan også den 20 om det skulle bli aktuelt.

Skrevet

Jeg er med! Kan både den 20. juni og senere i sommer:)

Skrevet

Hei,

 

Hvis det er flere av dere som kan den 20 synes jeg dere skal gå for den datoen. Jeg og aprilsmurfen kan ikke den datoen for da er det treff med asker gruppa. Så får vi heller ta det igjen på høsten.

Skrevet

Jeg tror også jeg kan den 20. juni :)

Skrevet

Jeg kan 20.juni. Kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...