Gå til innhold

Sprøtt altså....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her for ett par mnd siden drømte jeg at jeg fødet ei jente og magefølelsen har hele tiden vært ganske sikker på at det er jente...Og når jeg var på ul på onsdag viste det seg at det var ei lita jente inni magen min...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drømt hele tiden at jeg skulle ha en gutt og har trodd innerst inne på gutt hele tiden og på UL var det en liten guttemann:) Så ja, jeg tror vi kan føle det litt på kroppen:)

Skrevet

hehe tusen takk:)

Skrevet

Ja noe må det være...hehe

Skrevet

Jeg og samboern har en merkelig følelse av at det er gutt, så blir spennende å se, men vi skal ikke på ul før 14. juli.... så vi må vente en god stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...