Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Her for ett par mnd siden drømte jeg at jeg fødet ei jente og magefølelsen har hele tiden vært ganske sikker på at det er jente...Og når jeg var på ul på onsdag viste det seg at det var ei lita jente inni magen min...hehe...
Lacey*har fått erta Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har drømt hele tiden at jeg skulle ha en gutt og har trodd innerst inne på gutt hele tiden og på UL var det en liten guttemann:) Så ja, jeg tror vi kan føle det litt på kroppen:)
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 Ja noe må det være...hehe
lykkelig78 Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg og samboern har en merkelig følelse av at det er gutt, så blir spennende å se, men vi skal ikke på ul før 14. juli.... så vi må vente en god stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå