Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=sJkcrEuYcuI&NR=1 Fy å flate!!1
Cat.68 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Stakkkars, stakkars lille baby, såg ut som han/hun hadde det veldig vondt. Og i stedet for trøst blir den vist frem og lagt ut på you tube. Dette ble jeg bare trist av.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Å, stakkars baby!! Det gjør vondt langt inni hjertet og magen min! Det er en hudsykdom, Harlequin ichthyosis, som gjør at huden blir tykk og fryktelig tørr, og sprekker. Tenk så vondt den lille babyen har det! -Og så blir det lagt ut filmklipp, som underholdning vi liksom skal sitte og grøsse av fordi babyen er så stygg, jeg blir helt kvalm!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Stakkar lille baby... finnes det ingen behandling for sykdommen? Det må jo være så smertefullt.. det ser iallefall sånn ut..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Eneste jeg tenker når jeg ser den filmen er, noenganger burde det være lov å hjelpe mennesker til å slippe å lide.. Stakkars liten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå