MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er nå i slutten av uke 8, og tror jeg skal til legen rundt 12. uke. Men må alle veie seg da? Eller holder det at man veier seg selv hjemme?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Det kommer an på hvem du går til... Min jormor hadde det fint med at jeg veide meg hjemme, mens jeg har hørt om andre som har måttet veie seg hos legen... Forrige gang gikk jeg igrunnen kun til jordmor, vil helst det denne gangen også. Hun er fenomenal
corleone Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Er jo samme hvor du veier deg eller Er nok vanlig å gå på vekten når du er på kontroll på legekontoret. Har aldri streifet meg å veie meg hjemme
britto87 Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg veier meg hjemme, helt ok for både lege og jordmor. Skriver det på helsekortet mitt selv.
corleone Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Skikkelig blønd øyeblikk men skjønner ikke helt hva som er problemet med å veie seg på legekontoret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå