HH72 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg ligger lys våken hver natt fra ca kl 03-04 til ca 07 og sovner som regel igjen på morgenkvisten. Tror kanskje jeg våkner av sult/sug i magen-tar meg en kjeks men så er jeg altså lyys våken i flere timer. Hatt endel fri fra jobb i det siste og da har det gått greit, men gruer meg veldig til å begynne på jobb igjen på mandag hvis det skal fortsette sånn. Sover ikke på dagen selv om jeg da er trøtt som en strømpe. Hjelp!
Brillefint - Jadda! Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Lenge siden du fant ut at du er gravid? Første uka etter positiv test lå jeg våken et par-tre timer hver natt. Tenkte så mye på alle forandringene i kroppen og livet? Og litt bekymring... Hadde samtidig mye stress på jobb og det holdt meg også våken. Men når jeg ble vant til faktumet at jeg er gravid så fikk jeg sove.. Skjønner godt at du er frustrert. Er selv så utrolig avhengig av søvn, og så er jeg jo så trøtt resten av dagen selv om jeg har fått sove så....
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg får heller ikke sove... Har sånn halveis mareritt også, og våkner bare sambo rører på seg. Legen sa det bare var hormoner, og at det nok ville bli bedre rundt uke 12! Sov faktsik ganske ok i natt da, så får bare håpe det gir seg etterhvert...
HH72 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Nesten bra det er flere. Er ikke bekymret eller stressa for å være gravid, tvert i mot er det veldig etterlengtet. Kanskje det rett og slett er hormoner. Men er 8 uker på vei nå og håper det gir seg før 12 uker-slitsomt!
A1972 Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Næ! Har det noe med graviditeten å gjøre også? Jeg er 6 uker og har hatt det sånn i nesten to uker. Sånn omtrent hele den tiden jeg har visst det. Våkner i fire, halv fem og får ikke sove noe særlig. Lys våken... Trodde det kanskje var varmen. Ja, ja, da går det forhåpentligvis over igjen da :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jaaa, henny. Jeg har det akkurat likt. Har slitt med det siden jeg fant ut jeg var gravid. Jeg sovner uten problem- men våkner så som regel mellom halv fem og halv seks, og ligger våken til halv syv tiden. Da kan jeg sove videre til 9-10. Fungerer jo når jeg har fri, men sliter skikkelig når jeg skal på jobb.Trodde det var en ond sirkel jeg hadde kommet inn i...har det virkelig med hormoner å gjøre? Sannsynligvis, jeg har aldri hatt det sånn før. Krysser fingrene for at vi sover bedre nå ettersom ukene går
mooch Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Hadde det sånn i mitt forrige svangerskap. Sov nesten ikke fra jeg fant ut at jeg var gravid og resten av svangerskapet. Våknet rundt tre hver natt og var lys våken . Det er mye kjedelig på tv på den tiden av døgnet.... Det endte faktisk med at jeg ble sykemeldt blant annet pga dette. Denne gangen har jeg heldigvis ikke hatt noen tegn til søvnløshet, og det er en lykke siden jeg må tidlig på jobb hver dag for å rekke å hente i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå