Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pakket bort mye str 62 forrige helg,det ble en stappa bærepose.. Enda har jeg en hel skuff overstappa med bodyer,en med pysjer,en med bukser,en med sommertøy osv osv.. Har sjukt mye!!! Jeg synes ikke barnetøy er så dyrt,pluss at vi har mange kjøpeglade i familien... Er jo så moro å se henne i nye,kule klær!! :) Dessuten skifter vi jo hver dag,noen ganger 2 og noen ganger 3 ganger pr dag..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjempe masse.. har hvertfall et skift hver dag til syden å vi er vekke i 14dager å det er bare sommer klær.. så har hun bukser å tynne gensre å maaaasse bodyer

Skrevet

hmm.. jeg har sånne store plastkasser med klikklokk, med klær. har en kasse i størrelser fra liten og opp til 62. en kasse med 68 og 74, en med 80 og 86.

og nå er han på 92. men ser vi har nok til det blir en kasse med klær i 92 også...

vi kjøper ikke mye klær, og sommerklær er noe vi egentlig ikke trenger så mye. kjøper bare kortermede bodyer.

vi har mye bodyer helt fra ahn var liten, hadde skift på 6 ganger om dag så...

men kler da på han en ting, så kler eg av når vi skal ha på pysjen.. gidder da ikek drive hele dagen å kle på den ungen...

han har på seg body og longs. om jeg gidder, får han en bukse på seg.. om vi går ut eller no sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...