Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har så vondt i magen min:( Nederst, sånn ca midt i mellom skambenet og navelen.... Er en vedvarende smerte som jeg ikke hlt klarer å beskrive, husker jo nesten ikke åssen menssmerter er, men jeg kan tenke meg at det er noe liknende... Trodde først det bare var luft i tamenene som klemte, men nå har det pågått i snart 6 timer:( Har prøvd å gå rundt i stua, klemt meg sammen som en ball (så godt det går ihvertfall) klemt lårene opp mot magen, vært på do (ingenting skjedde!) tatt en varm dusj, holdt jevnt trykk mot magen med armen / hånda, men inegenting funker!!! Blir ikke borte, hva kan det være??? Vil ikke ringe føden hvis det bare er luft eller forstoppelse, men pleier ikke smerter ved luft og forstoppelse være på den ene siden? Jeg har vondt fra midten og utover på begge sider.....
Ella78 m/ A&M Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg ville ringt Føden og spurt alikevel. Det er jo derfor de er der, for å hjelpe oss gravide. Ingen blir irritert på deg for det!! Lykke til og god bedring!
jente Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hei,, Ring til fødeavdelingen, der hjelper dem deg med alt,,, God bedring.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Ja det taper du ikke på!!! Ring!!! Åsse går det nå da??? Hørtes ikke noe godt ut:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå