Gå til innhold

er ikke 100 ml trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

med mme lite til en 4,5 månder baby etter natten altså hun spiste også 100 klokken 3 og klokken 8 ble det også 100.

er det jeg somj holder flasken feil. har nettopp begynnt med den så jeg vet ikke helt. det er mam falaske. skal den holdes helt inntil med leppene rullet utover eller skal hun bare suge på den typpen på en måte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min på 3mnd spiser 125-150 ml pr måltid, hver 3. eller 4. time på dagen. Om natta spiser han ikke før om morgenen. Han har hele "smukken" i munnen, litt neders som syntes.

Usikker på om jeg har forstått deg riktig.. håper det hjelper :)

Skrevet

min sønn spiser 200 ml ver gang og får mat 5 ganger totalt på et døgn. Men han har veldig gor appetitt da!:) Han er 3,5mnd.

Skrevet

Mini her er 5,5 mnd. Vi pleier å lage til 150 ml mme, men det drikker hansjelden opp. Av og til drikker han bare 100 og nå i sted bare 80.. Har ihvertfall erfart at om vi "presser" i han når han ikke vil ha mer, så gulper han det opp igjen likevel! Han legger fint på seg selv om han er småspist til tider! Så dersom babyen din vokser og legger på seg hadde jeg ikke stressa noe med dette:)

Skrevet

hvor lang tid går det mellom måltidene hos deg da. skorpio_81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...