Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hadde ubeskytta sex (jada jada vet at det ikke var noe smart bla blabla) forrige fredag. Har de siste 3-4dagene hatt masse utflod! Altså masse! Lukter ingenting,svir ikke eller noe. Eneste er at jeg kanskje har hatt litt "stikkninger/svake og vage menssmerter". Var akkurat ferdig med mensen da vi hadde sex (2 dager etter mensen). Er litt små redd for at jeg kanskje er på vei(???),han hadde sånne plutselig kom det litt (han kjente det så han trakk seg ut før han kom),så tørka han penis og inn igjen;) samme skjedde ett par ganger. Noe jeg skal være bekymret for her eller???? Å trodde jeg aldri kom til å legge ut et sånnt teit spm=((
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Ja bekymret kan du nok være;-) Er nok til å bli gravid eller smitta det der vet du.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Yes i know=( dumme dumme meg, dumme ting skjer når èn er kåt..haha! Og jeg skal liksom være en av de mest "fornuftigste" mammaene her inne;( kjøss mæ i ræva!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Ingen som kjenner igjen noen av symtomene?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Sikkert hiv-smitta! Gå og sjekk istedenfor og spør her. Alle vet vel at det er STOR sjangse for og bli smitta med noe når man har lite nok mellom museflettene til og ikke bruke gummi.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Du anonyme bananen over her,greit at jeg kanskje ikke var den skarpeste GAFFELEN i skuffa altså;P men er en fyr jeg kjenner godt dette her,så vet at han er "safe". Men jeg lurte jo faktisk bare på om det er noen som kjenner igjen symptomene da vettu din snåling..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Ring legen på mandag og si du er redd du kan ha bli smittet av en kjønnsykdom, da skal du få raskt time, om ikke på dagen så ihvertfall i de nærmeste dagene. Det er bedre å teste seg med en gang istede for å gå rundt å være urolig. Jeg har en gang vært og testet slik (da jeg fant ut at exen min hadde vært utro.) og da fikk jeg beskjed om at når man trodde man kunne ha noe så hadde de ikke lov å be deg vente lenge med time. Testene er jo fort gjort heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Vanskelig for oss å vite, men jeg tipper på begynnende sopp eller bakteriell vaginose (ufarlig men greit å få sjekka).
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Jeg synes det høres ut som Chlamydia. Økt utflod er et av de vanligste symptomene, selv om svært mange ikke får symptomer i det hele tatt. Mtp. hvor vanlig der er hadde jeg testa meg hvis jeg var deg. I alle fall hvis du vil ha barn igjen. Ubehandlet infeksjon kan gjøre deg steril.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå