Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnd fikk jeg beskjed om på helsestasjonen. Men vet veninna mi fikk beskjed om 4 mnd så tror det er litt forskjellige meninger om dette. Jeg gjorde det til ho var 6 mnd jeg da.

Skrevet

Var på helsestasjonen på mandag for 4 mnd's kontroll og da sa hun vi kunne slutte å koke flaskene. Vannet må fortsatt kokes en stund til...

Skrevet

Oki, takk. Skal på 3 mnd kontroll på tirsdag, så kan jo høre da også. Håper de sier 4 mnd også. :-)

Skrevet

Jeg har fått beskjed på helsestasjon om at det holder å vaske dem i såpevann (litt Zalo) og passe på å skylle dem godt.

Måtte Sterilisere før første gangs bruk bare. Minsten vår er 4 uker nå, og han har ikke fått noen problemer med magen etter at vi slutta å koke flaskene.

Skrevet

Ja jeg tror nok også at det egentlig holder, vi har jo så rent vann i Norge, og så lenge man bare vasker de godt i varmt zalo vann og skyller de i varmt vann etterpå så tror jeg det holder...

Skrevet

På flaskeposten.no står det at etter fylte 3mnd, kan flaskene vaskes i oppvaskmaskin på min 65 grader. Men tuttene må fortsatt kokes..

Skrevet

Ok, kjekt å vite. :-) Mini blir 3 mnd om to dager:-) Er så lei av å ha den store sterlisator dingsen etc på benken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...