Snuppelurene Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jenta vår blir 7 mnd til uka og i går begynte hun plutselig med noe veldig slitsomt.... Bare vi reiser oss begynner hun å skrike som en gal! Er kun fornøyde når vi sitter klistra ved siden av henne. Det er helt ille!! Bare hun ser vi er på vei for å reise oss opp gir hun seg liksom heeeelt over! Må jo være separasjonsangst dette? Har sikkert hørt dette nye vrælet 30 ganger i dag liksom. Hva gjør dere da? Kan jo ikke sitte ved siden av henne hele dagen heller?
Aibell Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Høres ut som separasjonsangst, ja. Jeg bærer og har henne med meg overalt (hurra for bæretøy!). Jeg har veldig tro på å gi henne trygghet.
2hærligegutter Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hallo, ungene må lære seg at man ordner rundt i huset. Begynner de å vræle så vis at de er der, så skjønner hun det nok snart. Jeg hadde ikke sitti ved siden av ungen hele dagen ell. bært på de når jeg skal ordne noe. ikke gjorde jeg det med 1.mann heller
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg er enig i at det er kjempeviktig å gi trygghet og huske på at det er ikke for å være vanskelige de skriker sånn. Men kanskje er det ikke alle som har muligheten til å bære med seg barnet hele tiden, noen har jo flere barn etc. Men jeg ville i allefall "hørt på" barnet mitt om hun hadde hatt en sånn periode og ikke satt henne igjen i et annet rom etc. Men at man reiser seg opp og pusler med ting i det samme rommet så barnet kan se en må jo gå an....? Forhåpentligvis varer ikke denne fasen så lenge....
Prøvigjen Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Min jenta var også slik rundt 6 mnds alder. Akkurat den måneden hun var mest plaget med tennene. Så det virket som et var de som var grunnen til at hun "suret" mye og ville bli bært den perioden. Det gikk over!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå