Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så søt der han sitter og pludrer for seg selv :o) Flere som bare kan sitte lenge og bare se på prinsene og prinsessene sine og tenke at jeg må vel være verdens heldigste som har fått et slikt vidunderlig barn?

Tiden går så fort, de utvikler seg, og er nysgjerrige og bablende små tasser. Naive, og det skal ikke så mye til for å lokke frem et smil fra øre til øre, med to små tenner nede som synes :o) Og som fullstendig smelter et ungt mammahjerte.

Jeg kan sitte lenge og bare se, hjertet mitt er fyllt til randen med ømhet, lykke og morsfølelse. Jeg ville oftret meg selv, gått igjennom ild og vann og til og med drept for den lille tassen som sitter og pludrer og biter på biteringen sin, koser seg gjør han. Og ser han meg kommer det et gledeshyl på innoverpusten ;o)

Jeg sitter og titter. Smiler litt og gjemmer de langt inne i hjertet mitt, alle de små øyeblikkene vi har sammen.

Sukk... Er vi ikke heldige? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!! :D

Jeg er så innmari forelska jeg!! ;D Kan liksom ikke skjønne det at JEG kan være så heldig å få et så friskt, vakkert og snilt barn! :D

Hun er bare helt perfekt og jeg kan sitte å se på henne i timesvis!!! :D

Skrevet

JA!!

Er sååå enig :-D

Jeg kan se og se og se....

og er så stolt, takknemlig, ydmyk og ubeskrivelig GLAD for å få være mamma til verdens fineste <3<3<3

Takk for et supert innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...