Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+4 og blir trøttere og trøttere for hver dag. Helt latterlig. Kan sove hele dagen. Har lest at det er en del andre som også har det slik i 1. tri. Føles veldig rart. Må tvinge meg selv til å ikke bare kollapse i sofaen hver kveld.

Og så drømmer jeg så innmari! Føles som lange, kompliserte drømmer fulle av hverdagsdilemmaer. Ikke mareritt eller no, bare litt langtrukne slitsomme drømmer fulle av bagatellmessige problemer. Noen andre som merker forskjell i drømmene sine? Lurer på hva dette kommer av...

Ellers avslappet og glad for å være gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

eg og e veldig trøtt, kan såva heile dagen.. tror eg mangle masse jern. skal prøve å bestille time hos legen. Så hu kan sjekka meg..

Ja eg drømme merkelige drømmer, Drømmer eg ikke klare å fortella te typen min=P De e for kompliserte=P

Skrevet

Hei .Det er helt vanlig og være trøtt .:)Det blir bedre i 2 trimester ..

Ja ,man har mange syke drømmer ,når jeg gikk gravid med William ,var det en periode jeg hadde mareritt hver natt.Drømte at babyen inne i magen var ond og at det lyste rødt ut av øynene på den.

Jeg drømte også at jeg var med i krigen i Irak.!!?hehe.

Skrevet

Hehe...dette var moro!

Våknet nettopp opp etter et par timers sløving på sofaen og en skikkelig vill og virkelighetstro drøm! :) (drømte at samboeren min plutselig fant ut at han var homo og måtte slå opp med meg. Han var skikkelig atal og brydde seg ikke noe om at jeg var gravid eller at vi nettopp har kjøpt hus!)

Så ja, jeg er kjempetrøtt for tiden og har ville drømmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...