noLadyjustME Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 etter halvannet døgn med høy feber på lillegutt..Rett før legebesøket målte det 40.Lukas var egentlig helt tipp topp, lekte, spiste og drakk masse...til og med smilte og spratt me beina, men mamsen var bekymra så de anbefalte å komme en tur...Crp var helt fin, så kunne bare slappa av så lenge han var i god allmentilstand... Om det er de to tennene som snart er gjennom eller ikkje vet jeg ikke, men huff så fælt å føle du ikke kan gjøre noen ting for å hjelpe:/ Men i dag mårres var den nede i 38.2, satser på den holder seg der:o) og at resten av helgen blir fin!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Uff stakkars lukas, er ikke godt når det er sånn, ikke for mamman heller, nesten kanskje verre for oss mammaer noen ganger enn for barna:) Kjempebra at han er i bedre form nå, klem til dere begge snuppa:)
noLadyjustME Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Ja kan låva deg at det va verre for meg;) men de beroliga meg me at d va veldi vanli å komma på legevakten når d va sånn...eg blir så usikker, å vil bare jør d eg tror e d besta for Lukas! D går nerøve nå, så nå ska me ha en fine kveld..ska ha jentekveld faktisk, glede meg masse:) åsså har faren netopp vert her me oss nogen timer å hjulpet, d va supert;o) Klem t dokke og, ha en fin kveld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå