Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg sinnsykt:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til ;) Var på det igår, utrolig opplevelse og så deilig å se prinsen vår igjen. Du kan bare glede deg ;)

Skrevet

åå det var så morsomt. han gjeipet og lo osv hehe. han UL mannen sa det var de fineste bildene i dag hihi, han ul mannen lo han også, fordi han syns babyen var veldig tøff=) det var kjempemorsom opplevelse! tok med bildene på 80årsdag til farmoen min i dag, stas å vise han frem:D skal legge ut bilder her;) er i uke 29 nå, 29+0.

Skrevet

så utrolig nydelige bilder :)

missunnelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...