C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Lykke til Var på det igår, utrolig opplevelse og så deilig å se prinsen vår igjen. Du kan bare glede deg
Mamma mjaua Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 åå det var så morsomt. han gjeipet og lo osv hehe. han UL mannen sa det var de fineste bildene i dag hihi, han ul mannen lo han også, fordi han syns babyen var veldig tøff=) det var kjempemorsom opplevelse! tok med bildene på 80årsdag til farmoen min i dag, stas å vise han frem:D skal legge ut bilder her;) er i uke 29 nå, 29+0.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 så utrolig nydelige bilder missunnelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå