Gå til innhold

solkremtest Foreldre og barn. Hvem vant?


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke bladet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vichy enfants spray, faktor 50+

 

synes det er litt drøyt å bruke 50, menmen... Har kjøpt den som kom på delt andrepl., med faktor 30, holder det!

 

Loreal solar expertise spray (Milk spray mist)

Skrevet

Tusen takk:)

For det er Vichy som da ikke inneholder noe giftstoffer, samt ting som kan gi allergi? Får man de i lavere faktor?

Skrevet

Garnier Ambre Solare er også veldig bra og kom ut best i test i en annen test! :)

 

Spray i faktor 30, har kjøpt den til snuppa jeg! :)

Skrevet

Testen utelukket giftige tilsetningsstoffer, samt parfyme (som også kan gi allergi...)

Vet ikke om det gjelder Vichy over hele linja, vær obs på det... Ingen andre Vichy som var med i testen. Både Garnier og Loreal hadde solkremer som skåret meget godt, men andre kremer fra disse to skårte dårligere..

 

Er forresten imponert over at produsentene kan putte så mye dritt oppi kremene! :0(

Skrevet

den fins i

-spray 50+

-spray 30

-krem 30

Skrevet

Hvor selger de Vichy solkremer?

Skrevet

Ja, utrolig hva de kan putte oppi de!.:)

Jeg er ute etter en krem til min gutt med veldig følsom hud. Litt eksem og nupper. Må ikke ha noe giftstoffer, og må IKKE ha parfyme... Og gjerne faktor 30. 50 er litt mye ja.......

Hva anbefaler dere?

Som sagt...må IKKE ha NOE parfyme eller allergifremkallene middel...

Finnes denne kremeen?

Skrevet

Leste på Vichy sine sider at den på 50 var uten parfyme. Men den på 30 var mildt parfymert. Mildt er litt for mye her i gården...Så ender vel opp med den på 50 da...? ....Gutten her er 16 mndr..... Skal vel ha LITT sol på kroppen og, skal de ikke? :) Vitaminer?

Skrevet

Som jeg nevnte øverst; den med faktor 30 som kom best ut i testen heter Loreal solar expertise spray (Milk spray mist) Har satset på den i år:0)

Skrevet

Har brukt den med faktor 50 fra vichy. Ungen ble brun som en nøtt, men aldri solbrent. Var fornøyd med den.

Skrevet

Cosmica er uten parfyme. faktor 25. og uten andre betenkelige stoffer.

kom på 4.plass i testen. har denne jeg:)

 

Skrevet

Hvor selges den? Var innom Alliance Apotek her, og der hadde de bare den med spf 30 igjen...

Skrevet

st.sunniva:

 

var det meg du spurte?

i så fall så kjøpte jeg den på apotek1. der hadde de alle. kjøpte faktor 25 for barn. og en stift faktor 20 til ansikt.

Skrevet

Apotek 1...ja da må jeg sjekke om det finnes her omkring :-)

Skrevet

Så vi er på solkremjakt vi da St Sunniva:) hihi......

Ses senere i dag... Er Taco ok? Tips fra hu andre snuppa.........:)

Gleder meg!

Skrevet

På svenske aftonbladet.se gjorde de nye tester med tanke på miljøgifter og det var sjokkerende.

 

Cosmica (aco i sverige) hadde 3 unødvendige miljøgifter i sine barnekremer for eks. Gå inn å se hvis dere finner det, var ganske så interessant

Skrevet

TAKK "mamma til en Prins" for at du kjøper med en til meg :-)) Vi sees etterpå!!

Skrevet

Hvorfor er faktor 50 for mye egentlig?

Skrevet

Hvor finner jeg denne testen...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...