=Mina min og mej= Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 ska legge snuppa til å sove i vogna nå snart.. er 20 grader i sola.. men blåser som vanllig her oppe i nord.. har sovepose til henne i vogna.. nok med body og strømpebukse...? tynn lue? vaaanskeliiiiig!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hvis hun ligger inni en sovepose så må du ikke ha på henne mer enn body, strømpebukse og en tynn lue nei! Det er verre at de har på seg for mye enn for lite!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 når det er 20 grader her ligger mini i tskjorte og shorts somregel og med et tynt helseteppe evt om det blåser mye... man har jo myggnett, og vogna er jo ganske tett.. lufta inni der etter et par timer er ikke god, så jeg lufter innimellom. det verste man kan gjøre er å overkle ungene.
piano♫ Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Forskjell på 20 grader i sola og 20 grader i skyggen - og da kommer det også an på hvor vogna skal stå.
=Mina min og mej= Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 la henne nå i strømpebukse og body, fant ut at jeg droppa lua, er jo ganske tett neddi posen og hu svetter fort.. men vanskelig dette været.. vil liksom ikke tro at det er ordentlig varmt når det er det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå