Gå til innhold

ooobs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nuvaring, og skulle satt inn en ny på lørdag, men har hatt så mye å tenke på at jeg glemte det. I går kveld hadde vi sex uten beskyttelse, jeg tenkte det var "trygt" regnet feil.. det er vel nå jeg er mest fruktbar, er det ikke? Tok ut forige ring 17.mai, og fikk mensen 19.mai.

Oi, oi, var ikke akkurat planlagt med en til nå akkurat da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det bare å ta en angrepille da. skal tas innen 72 timer. så slipper du å få en til når det ikke passer..

Skrevet

Ja ikke sant...Løp og kjøp!!

Skrevet

Oi, glemte det da jeg var i byen i dag, hadde ikke passet heller da jeg er på jobb, og hadde med meg en observang bruker. Det får briste eller bære, er jo ikke krise om det kommer en til, passer jo kjempefint iforhold til aldersforskjell på ungene,minste er 2,5 år nå. men vi hadde ikke tenkt oss fler.

Er jo ikke sikkert jeg blir gravid da, det er vel sjeldent slikt "klaffer" på første forsøk, selv om det i mitt tilfelle har gjort det 2 ganger før.

HI

Skrevet

Tydelig at nuvaring ikke passer som prevensjon for dere.

Lykke til - det blir noen spennende 14 dager for dere, sikkert :-)

Skrevet

Det virker som du har gjort det med vilje, og skriver innlegg her fordi du har pittelitt dårlig samvittighet. hahaha

Skrevet

Dette har du gjort med vilje. Har du ikke planlagt det,har du ikke gått så lenge med samme ringen.

Skrevet

jeg signerer disse her altså.. virker som om du kunne tenke deg en til, men at dere har bestemt dere for å ikke få flere.. så du venter liksom på en "glipp". når du vet at du har blitt gravid på første forsøk de to gangene dere har prøvd så burde du vært mer forsiktig om dere ikke skulle ha flere. men lykke til uansett:)

Skrevet

lørdag for en uke siden?!?

Kan man glemme ei hel uke med å bytte ring?

Jeg hadde p-plaster da..er igrunn samme opplegget.

Var jeg glemte å skifte par dager over, men ei hel uke?

Ligger sikkert litt hormoner igjenn i ringen, kanskje ikke maximalt, men kanskje nok til at det gikk bra.

(visst du da ikke innerst inne ønkser å bli gravid da, hørtest nesten litt sånn ut)

Skrevet

man kan vel ikke sette den inn igjen nårsomhelst om man har glemt å sette den inn den dagen den skal inn?!

Derfor har jeg ikke satt den inn etterpå. Har hatt endel å tenke på,vil ikke gå inn på akkurat hva her, men ikke akkurat bare dagligdagse ting.

Skulle egentlig bruke kondom i går, men så gjorde vi ikke det, tenkte det gikk ann å hoppe av i svingen, men så gjorde vi ikke det heller.

Jeg har ikke glemt å bytte ring, tok den ut når jeg skulle, glemte bare å sette inn ny. Nuvaring er nok det prevensjons metoden som passer best for meg.

Vi er enige om å satse på at det går bra, sambo hadde hatt mulighet å dra ned å kjøpe etter at jeg hadde glemt det, ringte han da, og vi ble enige om å la det stå til.

Skrevet

er jo bare å skifte ring med engang du kom på du hadde glemt den. Så bytter du en ny en den dagen du skal.

Visst du da har gått noen dager uten og hatt sex så kan du så klart ikke det, men hadde du gått uten noen dager og ikke hatt sex så hadde det jo bare å sette inn en ny

Skrevet

Ok. visste ikke det, trodde man måtte vente til neste mens uansett. Da krysser vi fingrene nå, og satser på at jeg får mensen om 14 dagers tid. Blir noen spennende uker. Vi er sjønt enige om at abort er ikke noe alternativ uansett.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...