Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Når reiser du sydover? Så hyggelig med dibbetreff på Kreta da:-)) Man kan jo få lov å kalle seg både internasjonale og allsidige da vil jeg si;-) Noen som skal til Hellas også kanskje;-DD
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei hei Vi reiser på lørdag !!!! Gleder meg så vanvittig nå :-D Dibbetreff på Kreta ja )) Nå var det vel slik at mammasøkerbarn er på andre siden av øya, men hadde hun vært på samme sted skulle jg nok fått til å møte henne:) Hadde du en fin tur ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Å ja! Og jeg som trodde dere hadde avtalt og greier, det hadde jo vært kult da;-D Jeg hadde en flott tur til Sveits. Det var fryktelig varmt der, med 30 varme i skyggen inni byen.....med jobbantrekk som gjerne består av dressjakker og slikt så var det litt over the top! Men om nøyaktig 2 uker reiser vi tl Hellas og der skal ingen dressjakke med, kun bikini;-))) God tur til deg og kos dere masse! Vi er ikke mer enn en 3 timers båttur unna dere uken etter;-DDD Dibbetreff i Middelhavet hadde vært utrolig gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå