mamman til leon og Noah Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 hvor lenge bør man vaske klærne til de små før de brukes? jeg husker ikke hvor lenge jeg gjorde det med størstemann
polarn & pyrene Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Man skal vel altid vaske klær føre bruk har jeg hørt. Jeg ser ann klærne litt jeg da, er det undertøy og veldig fargesterke klær vasker jeg det føre bruk til hele familien.
mamman til leon og Noah Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 okay jeg har en skikkelig gulpe unge også skal han sove hos mormor i natt.. og plutselig var alle pysjene fulle av gulp. så jeg tenkte å kjøpe noen nye idag, men jeg rekker ikke å vaske de... hmm.. da får jeg finne på noe lurt
nungo Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg vasker alltid alle nye klær til hele familien før bruk. Synes ofte de "lukter" litt sådan kjemisk og kan være litt "stive" i det. Desuten kan det vist en del fabrikkstøv etc. på de. For de små gjelder det i øvrig også ofte at neon klær blir noe mindre tter vask og så er det leit om du har ventet emd å bruke et klesplag for deretter å finne ut at det ikke passer etter vask.
mamman til leon og Noah Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 hehe ja det kan han.. noen ganger lurer jeg på hvor hodet mitt tar veien
Lykkeliten86 Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 min gutt sover i body hver natt nå, pga varmen
Ronja&Odin Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 trenger ikke og vaske dem da...? jeg vasker ikke alle nye klærne.. ser det mer an... men jeg hadde ikke vasket pysjen asså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå