Gå til innhold

kan fremdeles skjule graviditeten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har termin i midten av september og klarer fremedeles å "skjule" magen i en del klær. er det flere som ikke har blitt så store her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så uvanlig det nei. Jeg kunne det med førstemann. Er værre nå med nummer 2 ;) Særlig siden de er så tette, så merker jeg at magen er mye større denne gangen.

Er mange som bruker sine egne klær i 9 mnd også. Bare "fikser buksa" litt med en strikk i knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første hadde jeg ingen mage før jeg var i 6 mnd. Gikk ned 11 kg bare i den første måneden, så hadde sikkert litt å si det! denne gangen er det litt værre, magen kom mye tidligere, selv om jeg fortsatt veier minus 2 kg (i forhold til før jeg ble gravid).

 

men synes det er litt stas med bebi mage! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 27. september, held det framleis hemmeleg på jobb. Flagrande tunika, så er det ingen som ser noko.

 

Merkar sjølv at eg er blitt litt rundare rundt magen, men når eg er i andre settingar enn jobb og går med strame klede, er det ingen som trur eller torer å spørja om eg er gravid - det ser mao meir ut som eg bare har lagt på meg eit kilo eller to - ingen tydeleg babymage.

 

Syns i grunnen det er heilt greit, eg - slepp å bli så varmt utan den store tunge kroppen!

 

Er forresten 177 høg, normalvektig i utgpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 21 september, og fortalte det til svigermor og svigerfar i går, så her er det ingen mage ;) Er ganske stor fra før da, så det kan ha litt å si... Men veldig morsomt! Folk tror ikke at en er gravid når en forteller at en skal få i september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 23+2 i dag, og var å bada med nokre i klassen tidelgare i dag. (kun ei i klassa mi som veit at eg er gravid). Ingen lurte i det heile tatt.

 

Somme har meint at eg kanskje har lagt på meg littegran i løpet av skuleåret, men det er det fleire som har gjort:P

Så eg ser fortsatt berre litt "lubben" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skjule graviditeten? Er det ikke flott å være gravid? Jeg ville helst fortelle hele verden at jeg var gravid samme dag jeg tok testen. Men klarte heldigvis å vente litt... Synes det er kjempe gøy at magen virkelig begynner å synes. Og for min del er det ingen tvil om at jeg er gravid... Kjempe stolt over magen min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke noe poeng med å skjule magen. Jeg for min del får mage med en gang, etter 2 måneder kunne jeg ikke lenger gå med mine gamle klær, så for meg er det jo ikke så mye valg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker magen min :) Forfra og bakfra vises det ikke at jeg er gravid, (selv om det synes at jeg har lagt litt på meg) men når jeg ser meg i profil er det litt av en kule som strutter ut. Det er veldig morro og en flott opplevelse. Jeg har termin midt i septemger og kunne nok skjult den om jeg hadde gått med større klær, men jeg synes den er fin å se og kjenne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15. september, men kan fortsatt skjule det. De som ikke vet det tror nok bare at jeg har lagt på meg. Vil veldig gjerne få en skikkelig baby-mage som jeg kan vise frem, men nå ser det bare ut som om jeg har blitt enda større, så derfor blir det litt løse topper på meg.

Jeg tror jeg har veldig utpreget "gravid-med-jente-mage", altså magen sprer seg utover mot hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjule det lenger, og det er helt greit :-) Da slipper jeg å forklare hvorfor jeg går sakte, er sliten og synes det er fryktelig varmt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...