Gå til innhold

FRA FØDSEL TIL FEST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du tok deg en fest etter at du hadde født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd siden fødsel og fortsatt null lyst til å dra fra barnet mitt og langt mindre drikke. GUDSKJELOV! Noe av det styggeste jeg vet er nybakte mødre som setter bort barnet til barnevakt bare par uker etter fødsel så de kan drikke seg "etterlengtet full".

Skrevet

Babyen var vel litt over 8 uker. Pappaen var hjemme med han. Ammet ikke, og barnet hadde det like gpdt med pappa som mamma en kveld:-)

Hadde jeg ammet og barnet ikke ville ta flaske kunne jeg ikke gjort det.

Når jeg ser tilbake på det nå synes jeg kanskje det var litt tidlig, men tror ikke barnet led noe nød. Hadde vært gjennom en del etterfødselen og hadde behov for det...

Skrevet

seks uker.

Men det var ikke noe som kan kategoriserer som fest, hadde en bestemor som så til barnet noen timer mens vi var på besøk hos et vennepar og jeg drakk noen glass med vin, det smakte ikke så godt som jeg hadde håpet på men... Bf drakk seg hinsides all sunn fornuft og det var ikke noe særlig..

Skrevet

10 uker -og det var supert å komme seg ut på en koselig jentekveld!

Skrevet

Barnet har blitt et år, og jeg har fortsatt ikke vært på fest. :( Kjenner at det hadde vært VELDIG godt med en kveld totalt fri!

Skrevet

da jenta var 4 uker dro vi på julebord natta over. drakk ikke noe jeg da, er ikke serlig glad i alkohol. men det var veldig fint med en kveld for seg selv. ammet ikke heller jeg da. min kjære svigerinne passet godt på henne=)

Skrevet

Husker ikke med nr 1, men nå kommer det til å bli ganske tidlig hvis den snart kan kommer seg ut av magen. Naboen skal ha 80 talls party den 13 juni og dit har jeg tenkt med eller uten mage, med eller uten baby. Kommer ikke til å drikke, men kommer til å løpe mellom husene med puppen løs.

Skrevet

5 uker. Under press fra veninner, det var den minst givende turen på byen EVER! :-/

Men jeg tok meg godt ut da, fikk masse skryt for at jeg var blitt så slank etter fødselen:-)

Men jeg klarte aldri å slutte å tenke på nurket hjemme.

Skrevet

8 uker, da var jeg i bursdagsfest, lille var hjemme hos mamma, jeg dro etter han hadde sovnet for kvelden og kom tilbake dit før han våknet om morgenen, hadde ikke merket at jeg var borte for han sov søtt.

Skrevet

Etter fire uker. Da var alle svangerskaps kiloene borte. Man har jo behov for å være litt med venner også. Babyen tok flaske og var hjemme med pappaen. Vil ikke akkurat kalle det for barnevakt...

Folk må få gå ut så tidlig de vel synes jeg, så lenge babyen tar flaske og har det fint hjemme sammen med pappaen.

Skrevet

1 måned! Jeg og sambo dro ut med jobben, spiste middag og koste oss. Var kjempe deilig å kunne slappe av bare oss to etter en travel og traumatisk periode.

Skrevet

16 mnd, var i utdrikningslag. Liker ikke dra ifra barnet mitt, ivertfall ikke for en fest. Syns det er like koslig å sitt hejmme og kose seg med en god film og et glas vin :)

Skrevet

Skatten er 7 mnd og har ennå ikke vært på fest.

Hadde vært godt da men...

Skrevet

Sist, ca 3 mnd.

Denne gangen så har jeg faktisk tatt meg et glass vin før melken kom. Dro hjem fra sykehuset kryssdagen. (dvs, samme dag jeg fødte)

Og vesla kommer til å være nesten 1 mnd når jeg skal på "fest", avslutning på et langt og tungt skoleår...

Skrevet

Er blitt invitert på fest neste helg. og da er babyen min ca 2,5mnd. men vet ikke om jeg er klar. Kunne få ha henne med meg viss jeg ville (skal være et rolig lag og vi skal nok være ute), får se, da jeg ammer, så må jeg da pumpe meg(vil ikke ta henne med uansett)

Skrevet

Det var vel såvidt litt under 3 mnd etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...