Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vogntogfører er fratatt førerkortet fordi hun lå for nært bilen foran.

 

Kun 0,36 sek bak. Og da lå bilen foran i overkant av fartsgrensen. Enkelte av de sjåførene henger jo oppå støtfangeren til bilen foran. Hadde en slik engang på vinterføre. Hadde ingen mulihget til å slippe det forbi. Da var jeg nervøs da:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg også. Håper de tar mange flere. Synes det er mange av de som er sånn jeg...

Skrevet

Usj ja, det er så ubehagelig og irriterende!

Altfor mange som synder mot 3 sekunders regelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...