Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 En vogntogfører er fratatt førerkortet fordi hun lå for nært bilen foran. Kun 0,36 sek bak. Og da lå bilen foran i overkant av fartsgrensen. Enkelte av de sjåførene henger jo oppå støtfangeren til bilen foran. Hadde en slik engang på vinterføre. Hadde ingen mulihget til å slippe det forbi. Da var jeg nervøs da:(
Elle melle deg fortelle Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Ja det gjør jeg også. Håper de tar mange flere. Synes det er mange av de som er sånn jeg...
Alba44 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Usj ja, det er så ubehagelig og irriterende! Altfor mange som synder mot 3 sekunders regelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå