Gå til innhold

Ohh sikkelig uflaks:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har vært syk i hele forgie helg.. Hun har hatt 40 i feber å sikkelig vondt i halsen.. Så går denne uka og hun er bedre. Null feber og Null hoste, har vært i parken hele uka..

Ojoda vi står opp i dag og hun har 39 i feber og kjempe snørrete. Vi reiser nemelig i dag til Kroatia og skal ta flyet kl 4.. Går det bra og reise med hun selvom hun har feber og snørrete?

Har ikke peiling på sånt jeg;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda.

Jeg tror det går bra å reise, sånn i teorien. Men om hun er synlig syk kan dere bli nekta å reise av flyselskapet.

Skrevet

Skal ikke dere være leeeenge borte? Jeg ville nok reist, så lenge dere har tilgang til lege og sånt dit dere kommer.

Skrevet

Ja vi blir borte i 2mnd.. Og vi er jo derfra så vi kan jo språket og alt.. Tilgang til lege har vi..

Skrevet

Da ville jeg reist, uten tvil. Det kan nok bli en slitsom tur for dere alle, men dere må varte henne opp på beste vis hele veien, akkurat som om hun skulle ligget på sofaen hjemme. God tur.

Skrevet

Ja heldigvis tar flyturen 2 1/2 time så det er ikke så alt for lenge.. Vi drar 4 og er hjemme kl 8, så tror nok det skal gå bra:o)

Skrevet

Hadde det vært en ukes ferie, hadde jeg kanskje vurdert å bli hjemme, men ikke fra en tur på 2 mnd!

Reis avgårde!

Skrevet

Reis dere :o)

Men kan være lurt å dryppe nesen hennes med nesedråper en liten stund før avgang, selv om hun ikke er tett i nesen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...