pandabjørn Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 vi var å så på nye ringer til oss igår, og damen i butikken spurte hva som skulle stå i de ups det må vi få tenke på i helga så ringer jeg deg til uka sa jeg derfor spørr jeg dere hva står det i ringene deres? har lyst å kanskje ha min kjære A....og datoen eller min elskede A og datoen nå i forlovelseringene står det din A og datoen. men synes det passer bedre med MIN en DIN
Linda-Kristin=) Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 i forlovelsesringen min står det din (og navnet til sambo) og så datoen. utenpå er det gravert inn initialene våre og stjernetegnene våre rundt... ganske spesiell ring som ingen andre har:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jamen ringen skal jo være en gave fra deg til ham og omvendt? Da passer det jo ikke bedre med min enn din? Hvis du ikke liker din, kan du jo heller bare droppe det.. I våre står din ****** og to datoer, forlovelsesdagen og bryllupsdagen.
pandabjørn Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 det har jeg ikke tenkt på tosøtesmå-enrødogenblå takk skal du ha da blir det sikkert din elskede tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå