Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gjøre den siste finishen på rommet til lillegutt, så alt er klart for at han skal sove første natta på eget rom :-D

Det er bare småtterier igjen, men ser nå at rommet blir sååå fint!!

*smile fra øre til øre*

Lage barnerom er kjempegøy!!

Så blir det nok en handletur for alle 3, før vi lager god mat og koser oss hjemme :o)

Fin lørdag ønskes dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kanskje være barnevakt for min egen unge. Han er midlertidig husokupant hos mamma pga min noe agressive halsbetennelse, men hun skal på grilling i kveld, så han skal kanskje sove her. Så før den tid skal jeg forsøke å sove mest mulig (er så sabla trøtt) og spise litt (tre dager siden) så jeg klarer legginga. Takk og pris er han stor nok til å ordne seg selv, men jeg må jo være tilstede både i kropp og sinn.

Skrevet

jobbe inne i det fine været. Sukk.

Skrevet

Vi skal til Grønland og få noen deler som manglet på graco bilsetet vi kjøpte igår, noen forankringsseler..... Etterpå skal vi på stranda hvis det blir like bra vær som igår. Jeg vil bade:)

Skrevet

Skal snart på barseltreff..

Så skal jeg ut og handle litt mens junior sover hjemme (pappa'n er hjemme da)..

I kveld skal vi kanskje jobbe litt med hagen, når junior har lagt seg..

Skrevet

Ikke så lenge til vi også begynner med gutterommet, det er faktisk helt ROSA, så det må males ja ;-)

I dag skal mamma komme og hente poden, så skal jeg til byen med en venninne for å shoppe og dille på kafè....Må si jeg gleder meg litt til et par timer "fri", siden de to siste ukene har vært litt intense med småsyk gutt og sengeliggende mann med lumbago.....

Fin lørdag til deg også ;-)

Skrevet

Jeg skal ha utdrekkingslag i dag ikkkkkkkkk !

sambo må jobbe fra 7-11 i dag og da jeg spurte hvorfor kan du ikke jobber litt lengere da, da ble han så stum som aldri han har vært før......sikkert pga at han skal holde det hemmlig at jeg skal bli drekki ut i dag hehe...dumt av meg å se på meldingen på mob hans at det er i dag det skjer, jaja man lærer så lenge man lever hehe

jeg blir nok henta kanskje rundt 12-13 tide ikke vet jeg hva som skjer i dag :)

Skrevet

Så gøy, pandabjørn :-D

Lykke til og kose deg masse!!!

*mimre litt om min egen dag og smiler*

Skrevet

Takk, oktobernurket :o)

Bare gled til å lage gutterom!

Det er såå kos ;o)

Skrevet

LisseUmma....:

God bedring!!

Halsbet. er noe herk..

Prøve gjøre helingstiden best mulig for deg selv!

Kjøp masse is ;o)

Skrevet

ja det blir nok en spennede dag håper jeg....

kan legge ut et referat i morra hvordan dagen min ble Alba34 :)

Skrevet

jeg vil på stranda!! :0) Får se om jeg klarer å lure med meg sambo ut av leiligheten...sukk...grillmat på engangsgrill på stranda...mmm :o)

Eller invitere meg selv til mamma og pappa, så slipper jeg å styre med grillinga selv :P

Skrevet

Tusen takk!

Er så takknemmelig for at ungen kan være hos mamma så mye, har fått tatt godt vare på meg selv. Skal få noen til å kjøpe is til meg jeg, hadde noen ispinner, men de smakte yaiks, så skal få kjøpt skikkelig lollipop. :-)

Skrevet

jeg vil på stranda!! :0) Får se om jeg klarer å lure med meg sambo ut av leiligheten...sukk...grillmat på engangsgrill på stranda...mmm :o)

Eller invitere meg selv til mamma og pappa, så slipper jeg å styre med grillinga selv :P

Skrevet

Vi reiser til Kroatia i dag klokka 4 og skal være borte i 2mnd:D

Skrevet

Håper vi skal på stranden:D

Jeg og lille Noah sitter her, smurt fra topp til tå og i sommerklær, men samboeren min ligger og sover:(

Tror kanskje jeg og Noah reiser på et senter først, og kjøper noen sandaler og badesko til lillegutt, så slipper vi å vente og vente på sovergrisen...

Skrevet

så heldig du er! Kroaria er jo så herlig!

Vi skal på barnasgård og ri ponny, så er det ut på hytta og kjøre båt, fiske krabber og alt som hører med:)

Skrevet

Ja jeg vet:o) Gleder meg sikkelig, i morgen ligger jeg på stranden og nyter late dager:D

Skrevet

Skal snart dra til en vennine med strand og båt. Skal på visning kl 12,så skal vi grille litt på stranda med ungene før vi leverer henne hos mamma og skal ha vorsspiel og på postgirobygget konsert :) Juhu!!!!!

Skrevet

Ut på shopping og lunsj med min mor.

Ellers blir det eksamenslesing, avislesing, kryssordløsing, godis-spising, tv-titting.. alt hva jeg måtte ønske. Slik har jeg hatt det i snart 2 uker. Gleder meg til å komme hjem til mann og barn... hatt hjemlengsel ei god stund nå... bææææh....

Skrevet

Jeg skal gjøre akkurat det jeg vil og føler for. Alle guttene mine er hos svigermor, så jeg har rette- og sovehelg. Skal rette masse, så mange timer går bort til det, men jeg kan gjøre det når jeg vil :-). Ellers skal jeg rydde litt, vaske klær, plante ut blomster, spille litt piano og lese bøker.

:-)

Skrevet

Vi skal opp i parken i dag. Der er det stor lekeplass som lillegutt koser seg masse på! :) Også er det resturant som vi skal spise grillmat på når vi blir sultene.

I så flott vær, så gidder hvertfall ikke jeg og sitte inne! :D

Skrevet

Jeg skal i bryllup :D

Kjære Fruktmos gifter seg i dag jo :D Gleeeder meg til å se henne som brud! *snufselitt*

Skrevet

Nå er mini på vei til farmor, så jeg skal gå å legge meg. Håper vondtene og stikkiningene i ryggen er forsvunnet når jeg våkner, evt at ting kommer skikkelig i gang, så jeg kan føde.

Senere skal jeg innvie det nye bassenget jeg kjøpte i går. Håper bare sola kan varme vannet litt først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...